Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Ami aranyos, megdöglik

2010.11.12. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009. szeptember 6.

Talán 6-7 éves lehettem, amikor nagyanyámék Cirmije kibélelte a fészer egyik szalmával teli kosarát, hogy abban hozza  világra kölykeit...

Persze én rögvest a szülés után látni akartam az apróságokat, és siettem is fészerbe, de mami a lelkemre kötötte, hogy ne mondjam a kiscicákra az aranyos kifejezést. Kérdeztem miért ne. "Azért, mert akkor a cicák megdöglenek..."-jött a válasz. Arra a kérdésemre, honnan tudja ezt a nagyi ilyen jól, csak azt felelte:"gyerekkoromban nekem is csak ezzel magyarázták a felnőttek..."

Ahogy növekedtem, egyre több hasonló baromsággal kellett találkoznia a fülemnek. Például a kiskutyákat nem szabad gyakran ölbe venni, mert "megfostosodnak"...

"A lányoknak nem szabad fütyülni, mert Szűz Mária sírva fakad..."- jajj, fogjon le valaki mielőtt magamhoz nyúlok...

"Menstruáció ideje alatt nem göndörödik a haj..." - na ez biztos Balázs Palitól származik...

...és sokan még csodálkoznak azon, miért van ennyi balfasz gyerek...

1 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr361363817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.12. 05:04:11

A fostosodást hallottam, a többi újdonság volt. Gyorsan megtanulom, hátha még tudom alkalmazni a gyereken, bár azt hiszem, már késő... ;))))
süti beállítások módosítása