Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Öklendezés

2010.11.09. 05:00 :: Helen H.

Szerintem nem vagyok terhes...

Helen szivatása rovatunk következik:

 

Valamelyik reggel enyhe hányingerrel ébredtem. Gondoltam jobb lenne, ha a vécé fölött morfondíroznék azon, vajon kijön-e belőlem a vacsora vagy sem...

Szóval a vécé fölött próbálkoztam pár öklendezéssel, de semmi nem távozott a gyomromból. Időközben Teddy is felébredt és nagy röhögve (na és persze karba tett kézzel a klotyóajtónak támaszkodva) hozta tudtomra:"Helen, szerintem én felcsináltalak..."

No várjál csak,várjál csak...

Nálam a reggeli hányinger kb. ötéves korom óta műsoron van. Igaz ugyan, hogy a havi lavi kicsit késik, azonban ez sem ad okot a terhességre, mert nálam az is úgy félévente eldönteni, hogy most 10 napot marad még a benti helyén...

Egyébként vicces lesz, ha Teddy jobban be lesz sózva a dologtól, mint én...

 

2 komment

Címkék: terhesség hányinger szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr262434383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.09. 05:13:01

És ha rá vagytok kattanva a dologra, elkezdesz szép lassan egyéb álterhességi tüneteket is produkálni, aztán jön a csalódás, ha mégsem...
Jobb, ha addig nem élitek bele magatokat, amíg valami biztos jele nincs a dolognak. Amúgy meg kívánom, hogy hamar összejöjjön, mert nincs annál borzasztóbb, mikor a szex már csak arról szól, hogy abból gyerek legyen. ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.11.09. 16:37:01

@Enchantée: Így már értem, miért szopja Teddy a mellbimbóimat...;-)
süti beállítások módosítása