Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Álomba ringatós farokverés

2010.11.08. 05:00 :: Helen H.

Azt hittem még álmodom, de Teddy tényleg a puncimban matatott...

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

 

Miért is ne, szülésről álmodtam. Ráadásul a szülést a lelkészünk felesége vezette le. Éreztem a kezét a lábaim között. Eközben vonaglani kezdtem, és lassacskán tudatosult bennem, hogy az a kéz valójában a férjemé, aki dolgozgatott rajtam, és ez már nem volt álom...

Teddy egyébként igazán ért ahhoz, hogy miképp vessen véget a vasárnap reggeli hosszas alvásoknak...

Na, kis idő múlva vezette is a kezemet a golyóira, hogy masszírozzam. Csináltam is én rendes feleség módjára. Utaztam volna a farkára is, de nem engedte. Ez a Teddy féle önkínzó módszer...

Végül fogta magát, bekapcsolta a tévét, adott egy puszit és mondta, hogy visszaringat az álmomba...

Oh.

...kiverte magának nagy matrachullámzás közepette...

 

2 komment · 1 trackback

Címkék: farokverés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr852432149

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dobozos ütcsi 2010.11.08. 12:17:44

Avagy lányok, így kell gyakorolni a szülést :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása