Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Puncikurkász kerestetik

2010.11.03. 05:00 :: Helen H.

 

...mert ugye nem mindegy ki turkál a hüvelyemben...
Helen szivatása rovatunk következik:
 
Eddig nőnemű nőgyógyászom volt, de amikor beszólt, hogy nem kellene szisszentenem, amikor ő a legkisebb méretű cuccot helyezi belém, eldöntöttem, hogy eljövendő terhességem kilenc hónapját és természetesen a szülést másik dokinál szeretném végigcsinálni...
Na de vajon kinél? Hiszen új lakhelyemen orvos akad bőven, de melyik lehet a legjobb. Kérdeztem is egyik bizalmas ismerősömtől, tud-e ajánlani valakit. Természetesen arra nem kértem, hogy ő is érdeklődjön ismerőseinél, ezért elég kellemetlenül érintett, amikor olyan ember, akit nem vontam be készülő gyermekvállalási tervembe, a leendő bébiről faggatott...
Ennyit a bizalmas ismerősökről...

1 komment

Címkék: nőgyógyász szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr442412222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.03. 06:09:07

Nekem szülés másnapján!, mikor gátvarratot szedett a drága (mert nem akart hétvégén bejönni a kórházba, azzal szólt be, mikor érzéstelenítést kértem, és nem kaptam, hogy ne hisztizzek, nem fáj az!!!!
Akkor láttam utoljára, megvártam a zárójelentést, és új doki után néztem, aki helyrerakta, amit ez elbarmolt...

Neked legyen szimpatikus a doki, az a lényeg, ne másnak, bár nekem is ajánlották azt, akihez járok, és nem bántam meg!!! :)))
süti beállítások módosítása