Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Fecskendő a pöcsömbe

2010.11.02. 05:00 :: Helen H.

 

“Doktor néniset játszott és bevizsgálta a pöcsömet...”
Best of Teddy rovatunk következik:

 

 

Még csak ismerkedtem a női nemmel, és fasza bulinak tartottam, hogy a szomszéd tízéves kislány játék orvosi készletével én is találkozzak. Magam sem voltam több, mint tíz éves. Nyár volt, meleg, kimentünk a kertünk végébe és a bokrok alatt próbálgattuk a műanyag sztetoszkópot meg a fecskendőt. Kérdeztem a lánytól, mint szólna hozzá, ha a pöcsömbe fecskendőzne egy kis gyógyszert, persze csak játékból. Letoltam a gyatyámat, ő pedig játszotta a doktor nénit. Aztán mondtam neki, hogy most én is szeretném “megfecskendőzni” a punciját. Engedte. Ez volt életem első szerepjátékos erotikus élménye.



3 komment

Címkék: szerepjáték szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr62412212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.02. 06:11:50

És milyen "gyógyszer" volt a fecskendőben? :)

kozgaztanar 2010.11.02. 09:52:32

lám-lám, milyen elvetemültek a 10 évesek! :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.11.02. 11:17:11

@Enchantée: Sztem vmi értelemre ható...;-)
@kozgaztanar: Vagyis szép remények elé nézek, ha lesz gyerekünk és betölti a 10-et...;-)
süti beállítások módosítása