Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Terhességi teszt

2010.10.26. 05:00 :: Helen H.

Szerintem célszerű a terhességi tesztet a kimaradt menstruáció után kipróbálni...

 

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

 

Másfél héttel az aktuális havi lavim előtt Teddy azzal az ötlettel állt elő, hogy vegyünk egy terhességi tesztet.

- Teddy, ha terhes is vagyok, max. 2 hetes, azt még ki sem mutatja a teszt. Különben is az ilyen tesztet a kimaradt vérzés után szokták használni, de nem előtte...

Persze a Kedves addig-addig idegelt, hogy a végén a drogériában kötöttünk ki. Baszki, nem gondoltam volna, mennyiféle teszt van! Kezdve a 20 koronástól a 100 koronásig, a rápisilőstől a pisibe mártogatósig. Amíg az uram nagy lelkesen válogatott közöttük, én a parfümöket mustrálgattam...

Nos: a Drága kapásból négy darab tesztet vett a belemártogatós, drágábbik fajtából...

Odahaza a kiadásainkat könyveltem, miközben a férjecském a teszt használati útmutatóját böngészte. Utoljára akkor láttam ilyen lelkesnek, amikor új fényképezőgépet vásároltunk...

Másnap hajnalban kikotort az ágyból, hogy most azonnal de rögtön pisiljek a tálkába (amit előző este gondosan kikészített), mert a korai pisi a legmegbízhatóbb...

Szóval pisiltem a dobozkába, a Kedves pedig mártogatott...

Aztán várakoznunk kellett öt percet, aminek minden harmincadik másodpercében Teddy azt kérdezte tőlem:lejárt-e már az idő?...

Kb. három órán át nézegette, két piros csíkot lát-e...

-Szerintem Helen ez két csík. - mondta határozottan.

Én is megnéztem.

- Teddy, szerintem meg töröld ki az álmosságot a szemedből...

12 komment

Címkék: teszt terhességi szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr292385600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 05:31:48

2 hetes magzatot már ssssssimán kimutat. :) És örülj neki, hogy Teddy ennyire érdeklődik a téma iránt, hidd el, sok pasi leszarja a történéseket... ;)
Ja, és aludni, aludni, aludni!!!! Amíg még lehet... :DDD

És, két csík volt végül nappali fénynél is??? :)))

díva naíva 2010.10.26. 16:21:29

Khm, nem akarok értetlenkedni, de másfél héttel az aktuális menstruáció előtt tesztelni szerintem felesleges. A terhességet az előző mensturációtól számítják, attól lesz a 38 hétből 40, tehát a bébi a 14. napon fogan, így te pedig feltételezhetően a 28-11=17. napon teszteltél, tehát 3 napja volt a peteérésed és esélyed sincs az ehavi terhesség kimutatására ;)
Természetesen lehet más a cikluszod és a peteérésed is máskor, de ennek elég kicsi az esélye :) jó tesztelést 11 nap múlva, szerintem most még a szex részére koncentráljatok :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.26. 16:44:23

@díva naíva: Ugye, ugye, én is ezzel érveltem, de Teddy hajthatatlan volt.:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 17:51:01

@díva naíva: @Hirmondo Helen: Én ebben sem voltam hétköznapi, szóval vannak rendkívüli esetek, modjuk úgy, csodaszámba menők, de azért túl sűrűn lelkileg nem éri meg tesztelni, mert csak állandóan csalódni fogsz, hacsaknem elsőre összejön...

díva naíva 2010.10.26. 18:20:16

én pedig pedáns, online készített hőgörbét nyomtattam a nőgyógyászomnak, hogy nincs peteérésem, azonnal csináljon, mondta, ilyet sem látott még, aztán kaptam serkentőt és terhes lettem :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 18:37:59

@díva naíva: Nekem sem volt peteérésem hónapokon keresztül, és a végén akkor fogant meg a gyerek, amikor éppen menstruálnom kellett volna kezdeni. Korábban éveken keresztül én is méricskéztem hőt, meg szedtem vitamint, mindez semmit nem ért, sem az órarendszerű szexelés.

Helen, ha az a baba úgy dönt, hogy Ti megfeleltek neki, akkor úgyis eljön, ha meg nem, akkor lehet őt győzködni, különböző módszerekkel. ;)))

díva naíva 2010.10.26. 18:46:22

@Enchantée: oh hát én ezt sem bíztam a véletlenre, a doki mondta, hogy 3 hónap próbálkozás után nem ad peteérés serkentőt, én meg mondtam, addig innen haza nem megyek, veszett fejsze nyele próbálkozni, ha nincs peteértésem :D úgyhogy adott és abban a hónapban még teherbe is estem... látni, mennyire bízom a véletlenre, mennyire vagyok türelmes :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 19:05:42

@díva naíva: Első körben én türelmetlenül próbálkoztam, éveken át, sikertelenül, aztán mire igen, addigra már nem volt kinek, legelábbis én úgy éreztem, pont akkor lett volna, csak a stressz elvitte, de bizonyítani nem tudom...
Másodszorra pár hónapon belül összejött, mondjuk csoda módon, mert alig emlékszem együttlétre abból az időszakból, utána meg méginkább nem. Pedig ezek szerint csak volt valami. ;)))

díva naíva 2010.10.26. 20:10:30

@Enchantée: Chanti, nem lennél, ki kéne találni :DDDD nem lehet, hogy klónozás áldozata lettél és B csak a te gyereked? :D 100 %-os reprodukciód :)) Lehet tényleg nem szexeltetek? :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.26. 21:35:34

@díva naíva: Khm. Ha nem láttam volna belőlem kijönni, azt mondanám, nem is az én gyerekem, annyira nem hasonlít(ott)... Amúgy tényleg alig volt szex... ;))) Lehet, hogy mégis ufók voltak???? Basszus, de kár, hogy arra sem emlékszem, mit csináltak velem!?! :DDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.27. 13:11:27

@Enchantée: Egyébként tényleg az a legjobb szex, amire nem emlékszel, mert olyan tuti volt. Chanti, a gyerek nem szokott a sistergő tévé előtt ülni és közben furcsa jeleket papírra vetni?:D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.28. 07:33:45

@Hirmondo Helen: Ha nem emlékszem rá, az azért lehet, mert a ritkaságszámba menő együttlét sem okozott maradandó élményt...
Kicsim eléggé furcsán viselkedik néha, de megszámoltam, 5 ujja van, és jól rejtegeti a harmadik szemét is! ;))))
süti beállítások módosítása