Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Mit ne ajándékozz csajnak

2010.10.25. 05:00 :: Helen H.

Baszki, naponta szoktam tisztálkodni...

Helen szivatása rovatunk következik:

Életem legrosszabb ajándéka, amit pasitól kaptam - ráadásul születésnapomra - egy dézsába dugott körömkefe és sarokreszelő volt. Végig is néztem a körmeimet, vajon túlságosan mocskosak-e, és a sarkam is úszott a puhaságban, a tizenöt éve használt saroklágyító krémnek köszönhetően...

Szóval ha nem célzás volt, akkor ugyan már kérem legyen annyi tartás a férfiben, hogy ilyennel nem lepi meg állítólagos szerelmét, különösen nem születésnapjára. Persze nem is tartottam meg a fickót...

Másik kedvencem a fehérnemű. Nehéz a pontos méretet eltalálni - főleg ha hímneműek vásárolnak-, ezért aztán amikor felpróbálás után azt mondom, hogy kicsi, nagy, bő, szűk, akkor nem éppen a  "bazmeg, neked semmi nem tetszik" választ szeretném hallani (mert ugye nem is tetszéssel volt gondom), hanem legalább egy kis "közösen kicseréljük megfelelő méretre" vagy valami hasonló segítségnyújtást...

Na de ami igazán földhöz vágott, az a következő történet. Első alkalommal mentem egyik hajdani udvarlóm szüleihez, és gondoltam sütök almás lepényt, mégse üres kézzel állítsak be. Nem a hagyományos recept szerint készítettem, hanem valami francia változatát. Anyósjelölt (hétfejű sárkány és háromszáz ork keveréke - természetét nézve is) nagy finnyáskodva megkóstolta és többféle jelzőt használva ottlétem alatt fikázgatta. Karácsonyra a kicsi fia - gondolom anyja által sugallva - egy szakácskönyvvel ajándékozott meg...

4 komment

Címkék: pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr852385546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.25. 05:39:45

Hogy Neked tényleg semmi nem jó!?! ;)))))
Amikor már nem bírtam a csupa szar ajándékot, egyik karácsonykor fogtam, elráncigáltam magammal jóembert, visszavittem a dvd-ket, amiket kiválasztott nekem, és helyette megvetettem vele a Kés/Alatt első két évadját. Jó, így rosszabbul járt, mert a duplája lett az ára... A másik a majdnem hozzámvágot arany karlánc, ami még tetszene is, ha nem úgy adta volna át, így azóta is a dobozában fekszik, majd a gyerek megkapja, ha felnő, a történetével együtt... :(
Igazából azt nem értem, minimum 3 féle ajándéktípus van, aminek szerintem minden nő örül. Ha egy icike-picike odafigyelést kapnánk, máris nem lehetne melléfogni. De azt tapasztalom, hogy ennek ellenére mégis... :(
Jó, nekem is vannak ráfutásaim, de igyekszem! :DDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.25. 10:39:05

@Enchantée: "3 féle ajándéktípus van, aminek szerintem minden nő örül":vibrátor, vibrátor és még egy vibrátor...;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.25. 15:16:14

@Hirmondo Helen: Akkor négy, mert valaki kell, hogy üzemeltesse is őket, egyszerre, ahhoz meg kevés két kéz... ;)
Baszki, nagyon maradi vagyok, ez teljesen kiment a fejemből, eddig ezt magamnak kellett megoldani, pedig milyen jó kis ajándékötlet!!! :DDD

díva naíva 2010.10.26. 16:26:24

én maradok a szolídabb verziónál a három vé:
virág, vacsora, vibrátor :)
süti beállítások módosítása