Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Zajos önkielégítés

2010.10.21. 05:00 :: Helen H.

Kinguci nevű olvasónk osztotta meg velünk kollégiumi kalandját. Köszönjük Kinguci!

Vendégkufirc rovatunk következik:

Otthon is magamhoz szoktam nyúlni, ha éppen úgy adódott, csak otthon a szobám négy fala között és statiszták nélkül. Amikor kollégista lettem, már előre féltem attól, mi lesz, ha rámtör a maszti, és rajtam kívül még három ember lesz a szobában. Az emeletes ágy felső részén aludtam, és hát nem bírtam magamat visszafogni, nyuszisimogatásba kezdtem. Azzal persze nem számoltam, hogy az ágyszerkezet erőteljes nyikorgásnak indul minden egyes heves mozdulatomnál. Pár perc után az alattam fekvő csaj kérdezte is, mi a bajom, mit csinálok. Azt mondtam neki, hogy allergiás kiütésem van és az viszket ennyire. Azóta kivárom, mikor leszek egyedül a szobában.

Szólj hozzá!

Címkék: önkielégítés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr392385454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása