Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Mosolygós pénisz

2010.10.20. 05:00 :: Helen H.

"Helen mobiljára néhány kép a farkamról..."

Best of Teddy rovatunk következik:

 

Helen olyan jó kis szögből fényképezte le anyósomék kertjét, hogy rá se ismertem. El is kértem a mobilját, hogy én meg majd a farkam hegyéről csinálok pár szépiával készült fotót, amire első blikkre szintén nem lehet ráismerni. Egyébként egész fasza kép lett, olyan mosolygós. Persze azt nem gondoltam volna, hogy Helen odaadja anyósnak a mobilját, hogy nézze meg a Galériában a kertes képet...

3 komment

Címkék: pénisz szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr272384382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.20. 05:16:49

Hátha azt hiszi a mama, hogy valamilyen egzotikus növény, vagy állat... ;)))
Ciki akkor lenne, ha mások farkával lenne tele a telefonja, nem a Tiéddel, Teddy! :DDD
Amúgy, meg lehet, hogy ezzel még szereztél is a mamának pár jó percet. :)

ITteddy 2010.10.20. 08:17:32

Anyóst már kiismertem, ha azt akarom hogy jó kedve legyen csak meg kell dicsérni az ebédet, ha meg kicsit piszkálni akarom akkor megemlítem, hogy a munkahelyemen vannak kolléganők a csinosabb és fiatalabb fajtából is mire hirtelen felbukkan a másik 6 feje is...
Arra nem tudom hogyan reagálna ha előkapnám neki az "egzotikus növényemet"

díva naíva 2010.10.26. 16:30:58

hát Teddy, most rendesen megismert a drága mama :))
süti beállítások módosítása