Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Hideg ujjak

2010.10.19. 05:00 :: Helen H.

Teddy ifjú kolléganője még nem verte ki - nem, nem az uram farkát - nálam a biztosítékot...

Helen vs.Teddy rovatunk következik:

 

Drága férjem szinte naponta mesél ujjongva a kis vörös kolléganőjéről, aki nagyon szexi cuccokban jár dolgozni, kerek popsija és formás mellei vannak. Persze én ilyenkor részletesen kikérdezem a csaj ruházatáról, hogy ihletet merítsek...

A Kedves sosem felejti el megjegyezni nekem, hogy már attól feláll a farka, ha a csajról mesél. Múltkor véletlenül hozzáért az ujjaihoz, és azok rettenetesen hidegek voltak. Mondtam Teddynek, miért nem feljebb matatott, mert ott melegebb van...

Okfejtést folytattam az uramnak arról, hogy ha elhívja kávéra a csajt, és igent mond, akkor másnap biztos végigkürtöli a cégben, hogy nős pasival kever. Ellenben ha nemet mond, akkor meg azt kürtöli végig, hogy Teddy csalni akarja a nejét. Ebből kifolyólag célszerű lenne nem kávéra invitálni, hanem pl. segítségét kérni a takarításban idehaza, mert az nem olyan átlátszó...

Teddy ekkor magához ölelt, és azt mondta, még egy ilyen feleséget mint én, nem találna, és csodálkozik azon, hogy még nem akadtam ki a kolléganője miatt...

Na de most komolyan: mit lehet ezen kiakadni?! Porszívózni csak tud a csaj...

4 komment · 1 trackback

Címkék: flört szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr42380381

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fütyifogó :-) 2010.10.19. 12:12:27

Nálunk szinte minden lefekvés úgy zajlik, hogy ha egyszerre bújunk ágyba, Kedvesem keze szinte már automatikusan a dárdámra fonódik. Írnám, hogy rutin, vagy megszokás, de valószínűleg évekig kellene a "kezében" lennem, mire ki tudnám mondani ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.10.19. 14:48:15

szerintem is durva szexizmus lenne az édeshármast az ágyra korlátozni, amikor ott van a házimunka is! :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.19. 19:27:51

@Enchantée: Mondom porszívózni...:D

@kozgaztanar: Egyik kefél, másik meg políroz...;-)

díva naíva 2010.10.26. 16:32:50

@Hirmondo Helen: a harmadik meg tündököl :DDD
süti beállítások módosítása