Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Sárkánylány

2010.10.15. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009. szeptember 2

Elvittek életem első filmes partijára. Azért filmes, mert volt benne erkélyes drink - kilátással a folyóra-, meg sok ínyenc kaja, és több tucat ismeretlen arc, szóval mint az amcsi sztorikban szokás...

Rajtam és a páromon kívül senki nem európai országból származott, és angolul zajlott a csevegés, ami nekem kicsit nehézkesen indult, de a végére egészen belejöttem, különösen a kemény fűszerezésű thai csirke után, amikor is mindenki jeget akart hozni nekem, mert szinte tüzet okádtam...

Metakommunikációban azonban felülmúltam a társaságot. Fültől fülig érő szájjal csináltam végig az estét, akár Jokert is alakíthatnám a következő Batman filmben...

Az sem volt éppen megszokott, amikor a házigazda pókerezni invitálta a csapatot, és segítségül egy a játékszabályokról szóló dvd-t indított el....ami német nyelvű volt...

...na ebben a pillanatban kiáltottam fel - mondhatni ösztönszerűen -, hogy "jaaa, das verstehe ich..."

...persze az összes tekintet rám szegeződött, ám akkor már teljesen mindegy volt számomra, hogy egészen hülyének néznek, vagy csak félig...

...és még alkoholt sem ittam...

 

 

 

 

1 komment

Címkék: parti szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr331355300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.17. 16:17:57

Na, az ilyen csöppet sem hiányzik az életemből... :)))
süti beállítások módosítása