Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Mellvizsgálat

2010.10.13. 05:00 :: Helen H.

"Véletlenül rányúltam a mellére, de nem zavarta..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Szokásom nem figyelni a részletekre, ezért ki nem szarja le, ha úgy beszélgetek valakivel, hogy fél kézzel közben az ajtókilincset keresem. Melóhelyen is ezt tettem. Épp a csinos személyzetissel konzultáltam, és őt jobb volt nézni, mint azt keresni, hol a kilincs. Tapogatóztam a levegőben a kilincs után, amikor egy másik csaj jött be az ajtón, és hát rányúltam a mellére. Egyből sejtettem, hogy az nem lehet a kilincs. Hátranéztem, és a csaj kedvesen mosolyogott rám. Így aztán máskor is alkalmazom ezt az ajtónyitó technikát...

2 komment

Címkék: mell szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr482364924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.13. 05:13:09

Nálatok ilyen magasan vannak a kilincsek, vagy ilyen alacsonyan a cicik?!? ;)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.13. 14:32:13

@Enchantée: ...avagy Teddy keze meddig ér el...;-)
süti beállítások módosítása