Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Gyerekcsináló pozíció

2010.10.12. 05:00 :: Helen H.

"Feküdj még egy darabig a spermáimmal..."

 

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

Nem hittem volna, hogy valaha is koncentrálni fogok arra, épp milyen testhelyzetben élvezkedek Teddyn. Bécsi barátnőm szerint - aki januárban fog szülni - a legjobb az, ha az aktust követően gyertyaállásban várakozom az ágyon, mert így a spermák biztos eljutnak a célig...

Na, nekem ez a fajta gyakorlat már testnevelés órán is ferdére sikeredett, nem beszélve arról, hogy képtelenség hosszabb időn át fenntartani a mutatványt, ha közben az uram szarrá röhögi magát a szobaajtóban...

Nem tudok tíz percig fetrengeni az ágyon, miután vége a szexnek! Persze Teddynek könnyű, mert ő egyből felpattan és már netezik is...

Kb. öt percig bírtam felhúzott lábakkal (nem gyertyaállásban, az számomra halálos lenne), aztán kiáltottam a Kedvesnek, hogy "szerintem a spermák már a végállomáson vannak"...

Bécsi barátnőm azt mondta, ne legyek felül az ondókilövelléskor - ejj de szépen fogalmazott -, mert az ellentmond a gravitáció törvényeinek...

Teddy pedig azt kérdezte, vajon mennyi idő kell a spermáknak, hogy eljussanak a torkomtól a petesejtemig...

 

7 komment

Címkék: szex szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr182362297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.12. 05:42:37

Nem is Ti lennétek, ha nem bonyolítanátok ezt (is) túl!!! :DDD
Szerinted hány gyerek születne, ha csak gyertyaállásban tartva jutnának el a virgoncok a petesejtig?!: ;)
Amenyik élvezi a cselendzset, hidd el, megtalálja az utat a gravitáció ellenére is...
Szerintem élvezzétek, az a lényeg, aztán egyszer csak észreveszed, hogy már be is kaptad a legyet! :)))
Sok sikert, én drukkolok...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.10.12. 10:55:24

Mi is így csináltuk. Mind a hármat...
de hogy ettől jöttek-e össze, azt nem tudom :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.12. 11:27:05

@Szexofon: ...és az asszonyodnak mennyi idő kellett, hogy a spermáid eljussanak a torkából a petesejtjéig?;-)

@Enchantée: Jól írtad: be is kaptam...:D

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.10.12. 14:42:53

@Hirmondo Helen: :-)
Gratulálok!!!
Ezexerint máris úton van a legifjabb blogger

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.12. 15:43:35

@Szexofon: Vagy máshogy értette a bekapást... ;)))

@Hirmondo Helen: Ha mégis ÚGY értendő, akkor hipp-hipp-hurrá!!! :)))
süti beállítások módosítása