Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Hisztis picsa

2010.09.30. 05:00 :: Helen H.

"Végül Helennel is összefutott a csaj, akit megdugtam..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Mint akkoriban minden nap, ki voltam éhezve egy kis puncira. Így aztán a szőke pénzügyes cicánkat hívtam el kávézni, majd az ágyában kötöttünk ki. Egyszeri dugásnak megfelelt, de hosszútávú kapcsolatnak nem, mert nem bírom a hisztis, karrierisra, törtető multis picsákat. Persze a csaj kurvára dühös lett, mivel ő már képzeletben látta az összeköltözésünket is...

Úgy akart megleckéztetni, hogy bemártott a főnöknél, de természetesen mint vinnyogó kis ribanc nem sokat tudott köpni a levesembe, és simán kibeszéltem magamat. Egyébként a legszebb orra alá dörgölés az volt, amikor pár hét múlva megismerkedtem Helennel és pont abba a kávézóba mentünk randizni, pont akkor, amikor a csaj is ott ücsörgött valami barátnőjével. Sőt, a mögöttük lévő boxba invitáltam Helent...

 

4 komment

Címkék: picsa hisztis szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr332332186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.30. 05:15:32

Szóval csak egy kávézó volt a környéken? Vagy az volt a törzshely, ahova a potencilis csajok meg lettek hívva? ;)))

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.30. 15:49:39

... akit - mint azt eg ykorábbi posztból immár tudjuk - szintén csak egyszeri dugásra néztél ki eredetileg Teddy :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.01. 09:33:15

@Enchantée: Anno tényleg az volt Teddy törzshelye. Érdekes módon már vagy két éve nem jártunk ott.;-)
@Szexofon: A jelek szerint velem jobb dugni.;-)

SassyGurl 2010.10.05. 17:22:20

de jót itt megint nosztalgiázni:)
üdv Helen:)
süti beállítások módosítása