Már rég volt ilyen, íme egy újabb gyöngyszem a Helen és Teddy féle msn-váltásból.

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

Helen says:
Milyen volt az út?
Teddy says:
nem volt vészes, jól elvoltam a reptéren
beültem egy kávézóba és nézegettem a csajokat
Helen says:
stírölted a csajokat:
Teddy says:
ott mar voltak minőségiek is :)
Helen says:
na, megint egyre gondoltunk
Teddy says:
visszefele meg két modell csaj ült mellettem, akikkel ráadasul többször is szemeztem a váróban
jót röhögtek mikor megtudták h mellettem ülnek a gépen
persze nem beszélgettem velük
Helen says:
jah, csaj megdugtad őket a mosdóban...
Teddy says:
csehek voltak, nem tudom h tudtak-e angolul
a szőke kicsit kurvás volt, de a barna jól nézett ki
Helen says:
dugáshoz nem kell az angol...
Teddy says:
végig vihogták az utat
gondolom jó fiatalok lehettek
Helen says:
akkor biztos örültél
Teddy says:
a repülőgépen ittam egy pohár vörösbort, na az jól fejbevágott
gondolom azért mert éhes voltam
Helen says:
baszki! fájt a fejed?
mire voltál éhes?...
Teddy says:
miután megittam, már nagyon közel álltam hozzá hogy beszélgessek a csajokkal mellettem...
persze csehül....
Helen says:
ne felejtsd el bepakolni a fekete franciabugyimat
Teddy says:
hát azt nem igérhetem h nem felejtem el...