Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Naiv fiú

2010.09.28. 05:00 :: Helen H.

Mobiljába pötyögte az eljegyzésünk dátumát...

 

Helen szivatása rovatunk következik:

Szilveszteri buliban ismerkedtünk meg és roppant jófejnek tűnt, egészen a negyedik randiig. Moziból tartottunk hazafelé, amikor is teljesen váratlanul a kocsival irányba vette a legközelebbi parkolóhelyet, és leállította a motort...

Kotorászott a zsebében és előhúzott egy pici bársonydobozt, amiben egy kövekkel kirakott ezüstgyűrű lapult, és felém tartotta. Én meg nagy poénosan azt mondtam neki, hogy "azt hittem óvszer lesz dizájnos csomagolásban..."

Röhögött egy sort, majd azt kérte, válasszak ki egy dátumot, mert akkor lesz az eljegyzésünk. Tényleg azt hittem hülyéskedik, ezért - mint aki veszi a lapot - hasraütésszerűen benyögtem szeptember negyedikét...

Baszki, mobiljába pötyögte a dátumot. Itt rákérdeztem, hogy viccel-e. Azt felelte nem. És folytatta, hogy én vagyok számára a tökéletes. Mindezt a negyedik randin...

Persze én nem voltam oda s vissza a gyönyörtől. Párszor még találkoztunk, aztán kalap-kabát. Egyszerűen nem bírtam az ilyen nyomulást. Jobb ha a pasi kicsit megdolgoztatja a fantáziámat, mielőtt megeszem vacsorára...

Azért a gyűrűt megtartottam...

3 komment

Címkék: pasizás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr602315364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.28. 05:36:06

Én naiv hülyeként tutira visszaadtam volna a gyűrűt! :S
A meglévő kettőmért megdolgoztam, az nekem járt, úgyhogy azok egymás mellett sorakoznak egy szép bordó bársonydobozkában...
Amúgy meg soha nem kérték meg rendesen a kezem, most irigykedek egy kicsit. :))))

kozgaztanar 2010.09.29. 08:07:07

baszki, Helen, nem vacsorára, hanem reggelire!
:)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.09.29. 13:37:54

@Enchantée: Ha gondolod, postázom Neked a gyűrűt...;-)
@kozgaztanar: ...mert az ugye kiadósabb kell legyen...;-)
süti beállítások módosítása