Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Alpári paraszt

2010.09.22. 05:00 :: Helen H.

Egy tánc még belefért, de annyira nem voltam mártír, hogy egész este kokettáljak vele...

 

Helen szivatása rovatunk következik:

Színvonalas báli mulatságban voltunk, és a mellettünk lévő asztalnál épp a szomszéd srác foglalt helyet családjával. Olyan jókedvem volt, hogy nyomban igent mondtam a gyerek azon kérésére, hogy ha az unokatesója felkér engem táncolni, menjek el vele...

Kis alamuszi nyuszi volt a szóban forgó unokatesó, tejfelszőke hajjal, holtsápadt arccal, a maga negyven kilójával (amin kellemetlen látványt nyújtott a testhezálló öltöny), szóval nem a zsánerem, na de egy tánc erejéig azért én is hülyét csinálhattam magamból...

Szegény pára azt hitte, hogy a Helennel való három perces ejtőzés egyenlő Helen iránta érzett szerelmével. Ha a csajokkal roptam, odatolakodott mellém. Ha más pasival roptam, le akart kérni. Ha leültem, mellém mászott és fültől fülig érő vigyorral csacsogott mindenféle baromságról. Ha kimentem vécére, kifelé jövet már várt rám a mosdó előtt. Na, ekkor váltottam át a korábbi finom hárításból bunkó paraszt stílusra...

Később a szomszéd srác szememre vetette, hogy én milyen alpári voltam az unokatesójával, amikor szép szóval is beszélhettem volna vele...

Őt is elküldtem a kurva anyjába...

Szólj hozzá!

Címkék: pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr462311891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása