Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Tanga

2010.09.21. 05:00 :: Helen H.

"Szerencsére kilátszott a tangája..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Felpillantottam a monitor elől és látom ám, hogy a nagyfőnök asszisztense előttem öt méterrel nyakig matat az iratok között. Feszes kis segge van a csajnak, a csípőnadrágja félig lecsúszva, így kurvajól láttam a fekete csipketangáját. Vettem is a mobilomat, és ezt a tökéletes belátást megörökítettem. Amikor este hazamentem, első dolgom az volt, hogy a nap fotóját megmutassam Helennek...

2 komment

Címkék: tanga szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr922309552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.09.21. 21:05:07

@Sikonya Gyula: Az enyémre vagy az asszisztensére lennél kiváncsi?;-)
süti beállítások módosítása