Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Löttyedt péniszmasszázs

2010.09.20. 05:00 :: Helen H.

Félálomban, gyomorfájással nehéz farkat verni...

 

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

Valami kaja nem tetszett a gyomromnak, ágyba is kívánkoztam. Szinte már aludtam, amikor is Teddy - aki mellettem ejtőzött az ágyban - szólt, hogy ha már ismét ilyen intim közelségbe kerültünk, verjem már ki a farkát...

Persze én áldott jó feleség vagyok, és rögtön engedelmeskedtem. Sajnos a fentebb ecsetelt állapotom miatt nem voltam kirobbanó formában péniszmasszázs terén, amit Teddy természetesen meg is jegyzett...

Odébb lökte a kacsómat, és maga vette a kezébe az irányítást...

Olyan együttérző tud lenni az uram...

4 komment

Címkék: pénisz masszázs szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr732308331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.20. 09:09:06

Nem kézbe, hanem szájba kellett volna venni, mélytorokra, aztán megkönnyebbült volna a gyomrod is... ;) (Bocs, kicsit naturális lettem)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.09.20. 21:04:47

@Enchantée: Jah, lehet igazat lehet, rossz "kaját" választottam;-)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.09.21. 00:56:52

A kézimunka művészet lányom, nem basszuk össze mindenféle szöszmötöléssel.
Miért dupláztad meg a biznisz blogot, kérdeztél volna, megmondjuk.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.09.21. 09:43:59

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Ugye, ugye. Teddy is ezt mondta. Amúgy mit is kellett volna kérdeznem?
süti beállítások módosítása