Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szívás

2010.09.13. 14:43 :: Helen H.

Arról nem volt szó, hogy nyomot is hagy rajtam...

Helen szivatása rovatunk következik:

 

Kezdő pasizóként az ember lánya még nem tudja, hogy bizonyos testi műveletek végzése a nagyérdemű számára is láthatóvá válik. Ebből kifolyólag én sem parancsoltam megálljt életem első komoly pasijának, aki a nyakamon vámpírkodott...

Ott és akkor baromira jól éreztem magamat, sőt, még az események után sem tűnt fel semmi elváltozás. Aztán amikor másnap suliba mentem egy V-kivágású pólóban, egyik csoporttársam felvilágosított, hogy csúnya folt virít a nyakamon...

Nosza, libbentem is a mosdóba és a tükörbe nézve pillanatnyi rohamot kaptam. Nem, sajnos hiába ápolgattam púderrel, nem tűnt el a szívás nyoma...

Gyorsan kibontottam a hajamat, és reménykedtem, hogy nem lesz orkánerejű szél. Persze a sasszeműek így is kiszúrták a takargatnivalót...

Másnap garbóba bújtam. Még szerencse, hogy késő ősz volt...

Az volt az első és utolsó alkalom, hogy nyakamat tartottam férfi szája elé...

3 komment

Címkék: szívás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr152292876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.13. 15:41:38

Huhh, hogy én mit kaptam az elsőért a Kedvestől!
nyár volt és ujjatlan garbóban kellett mennie szegénykémnek...
- ezt soha többé ne csináld! - mondta nekem szigorúan
:-)

cometneni 2010.09.13. 20:45:10

Ismerős a történet! :-) mi fogkrémmel próbáltuk eltüntetni...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.14. 07:54:01

Biztos velem van a baj, de rajtam még csak próbálni sem próbálták... :S
Anno exen volt gusztusom gyártani, de nem jellemző...
A masszőr srác viszont röhögött rajtam legutóbb, mikor megmutatta, milyen szépen kivehető öt darab ujjnyom van a lábszáramon. Nekem fel sem tűnt addig... :))))
süti beállítások módosítása