Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Elnyelte a segge?

2010.09.07. 05:00 :: Helen H.

"Kurvára untam magamat, ezért lefotóztam a pináját..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Középiskolás ballagáskor baromira nem volt kedvem együtt vinnyogni a többiekkel, ezért a nálam lévő fényképezőgéppel fotózni kezdtem a lépcsőn előttem haladó - felfelé mentünk - csaj lábát, majd a gépet a szoknyája alá toltam. Annyira meghatódott szegény a ballagás tényétől, hogy ezt nem vette észre. Akkor még előhívásra készültek a képek, én is nagy izgalommal vártam az eredményt. Jó szőrös pinája volt a csajnak. Nem hittem volna, hogy pont a ballagására jön bugyi nélkül. (Vagy a tangát elnyelte a segge.) A tízéves osztálytalálkozóra készítettem nagyítást belőle. Az én albumomat nézegették a legtöbben...

1 komment

Címkék: punci szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr902271832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.07. 09:38:15

Hehehe, nekem is volt híres ember osztálytársam, a mai napig bizsereg a kezem a szalagavatói táncunkat feltenni a youtube-ra, de eddig visszafogtam magam... ;)))))
Tutira lenne nézettsége! De mint tudjuk, én egy borzasztó erkölcsös ember vagyok, és ez nem férne bele az erkölcsösség fogalmába. Vagy mégis?!?
süti beállítások módosítása