Ildikóból hirtelen Laci lett...

 

Helen szivatása rovatunk következik:

 

Nem most jöttem a falvédőről, ezért korábban kellett volna felkelnie a kispajtásnak ahhoz, hogy hülyét csináljon belőlem. Szóval volt egy udvarlóm, aki azt hitte rólam, elég ostoba vagyok egy szokásos, férfias füllentéshez...

Történt egy vasárnap délután, hogy házuk kertjében üldögéltünk, amikor is az asztalon pihenő mobiljára üzenet érkezett. Mivel a kütyü közel volt hozzám, lopva rásandítottam, és láttam, hogy Ildikó nevű egyén a feladó. Számomra ez jó kiindulópont volt egy kis játékhoz, amelyben természetesen én voltam az irányító...

Emberünk felemelte a mobilt, és olvasni kezdte az sms-t. Én pedig emígy szóltam:"Na, már megint melyik haverodat kell kijózanítani a szombat esti kómából?"

"A Lacit..." - jött a válasz...

Szívesen röhögtem volna egy kellemeset, végül is ekkor már tudtam, hogy lapátra kerül a fickó. Én ezzel valahogy úgy voltam, hogy ha egy csaj nem számít a pasinak, akkor elárulja az igazat, főleg azzal a tudattal, hogy én ilyen dolgok miatt nem fakadok ki. Azonban ha titkolózik, akkor valami nem stimmel...

A délután hátralévő részét sétával töltöttük, persze ő gyakran pislogott a mobiljára és nyomogatta a gombokat. Következő szombatra találkát beszéltünk meg. A tudta nélkül odahívattam az egyik barátnőm általa nem ismert barátját, aki a megfelelő pillanatban mellém járt a verdájával, én pedig lazán beültem. Természetesen még kiszóltam a szeppent a srácnak:"Bocs, most a másik pasimmal randizok, amúgy üdvözlöm Ildikót..."

Többet nem hallottam róla...