Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Jó szopásért új ruhát

2010.08.23. 05:00 :: Helen H.

Szopásért cserébe kapok új ruhát. Jó taktika...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Minap apránként adagoltam Teddynek, hogy szeretném az őszi ruhatáramat felújítani, ezért körülnéznék a helyi plázában. Mondtam neki, ő lenne a fuvarosom a város szélén álló komplexumba. (Természetesen ezt itt a cseheknél játszom csak, mivel az én kocsim odahaza van.)

Csodálkoztam is, hogy a Kedves egyből rábólintott. Szóval felöltözöm szép csinibe, sminkeltem és hasonló finomságok, ha vásárolni indulok. Lépek ki a fürdőszobából, amikor is Teddy még meztelenül várakozott a nappaliban. Nézek kérdőn, mire ő:”Ha azt szeretnéd, hogy kivigyelek a plázába, előtte le kell szopnod.”...

Igazán örültem, hogy ezt a kívánságát nem tudta húsz perccel korábban bejelenteni. Na, teljes harci díszben készülődtem állásomat elfoglalni a lábai előtt, erre ő vigyorogni kezdett, és közölte, hogy csak viccelt ám...

Nos: én meg nem...

4 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk szopás.

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr892238848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.23. 09:38:40

Szerintem megérte... ;)
Főleg, ha a számlákat is ő fizette.

Sikonya Gyula 2010.08.23. 17:18:55

Pont az volt a lényeg, hogy csiniben tegyél a kedvére... Ismerem ezeket a fetisisztákat :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.23. 21:19:26

Egyébként a végén nem vettem semmit.
@Sikonya Gyula: ...és még cipő nem is volt rajtam...:-)
süti beállítások módosítása