Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Habhegyek lábaim között

2010.08.20. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009. június 26

Rákívántam. Kinyitottam a csapot, csobogott a víz, és némi tusfürdővel bolondítottam a dolgot. Mire a bugyim is lekerült rólam, habhegyek úszkáltak a kádban...

...mártóztam köztük vagy fél órát...és persze a Tükrök című horrorfilm azon jelenete jutott eszembe, amikor a csaj fürdés közben szétmarcangolta a saját álkapcsát...

Ha emlékeim nem csalnak, akkor tíz éves koromban voltam utoljára ilyen habpartin. Na, azóta semmi nem változott...most is ugyanúgy rikácsoltam és pancsoltam...

Kár, hogy nem volt, aki megörökíthette volna az utókor számára. ...hogy aztán mutogathassam az unokáimnak:"öreganyátok is volt ám gyerek..."

 

Szólj hozzá!

Címkék: habparty szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr221211064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása