Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Büdös száj, szőrös kezek

2010.08.17. 05:00 :: Helen H.

Helenről már van némi fogalmatok, de vajon az én kicsi férjecskémmel mi a helyzet? Na, ő sem szerzetesek között nevelkedett...


 

Best of Teddy rovatunk következik:


 

“Már egy ideje nem keféltem, ezért valami gyors szex kedvéért felszedtem az egyik kolléganőmet. Először azt hittem, ő is ilyen kiéhezés határán van, mivel egyből a lakására hívott. Kicsi eszem-iszom után a kanapén ülve rá is tértem a lényegre, bár visszataszítónak találtam a túl szőrös kezeit, és szájszaga is volt, de gondoltam, hogy a mellei simogatása majd felejteti velem ezt a szépséghibát. Már épp húztam volna le a bugyiját, amikor a csaj benyögte, hogy neki én leszek az első olyan értelemben. Hááát...Erre mit is szólhat egy vad szexre vágyó pasi? Motyogtam még neki valamit, aztán húztam haza. Pár héttel később a csaj felmondott...”

6 komment

Címkék: csajozás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr262226082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.08.17. 13:24:16

Vannak ilyen kellemetlen helyzetek amikor menekülőre kell fogni: nem szép a futás, de hasznos! :-)

MightyMan 2010.08.18. 00:09:49

Még több ilyen Teddys postot a népnek!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.18. 14:20:44

Remélem idővel át is veszi a blogot.

ITteddy 2010.08.18. 14:41:08

@Hirmondo Helen: persze, de csak akkor ha te leszel a ghost writerem :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.18. 16:40:39

@ITteddy: Ejj de kedves vagy. Ők általában mások helyett írnak önéletrajzokat, és a végén legyilkolják őket...;-)
süti beállítások módosítása