Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Férjidegesítés

2010.08.11. 05:00 :: Helen H.

Drága férjem még bírja a kezdő feleség szerepemet...

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

 

Amíg én magyarban rokonlátogatok, addig a Kedves keményen dolgozik csehföldön. Persze nem lehet élelem nélkül visszaküldeni, ezért csomagoltam neki ebédet, hogy legalább másnap ne kelljen étteremben kajálnia. Szóval az apám féle, szabad ég alatt készült gulyásleves szíve-javát merítettem az éthordó dobozkába...

Tegnap este telefonál a Drága, hogy én vagy anyám rendezte-e az ebédjét. Ki is kértem magamnak, naná én voltam. "Gondoltam. - felelte-, ugyanis a levéből nem sok került az éthordóba, fel kell öntenem vízzel. Persze azért szeretem ám az én kicsi feleségemet."

Oh.

Múltkor sikerült az egyik ingjéből mosás közben két számmal kisebbet varázsolnom. Egy másik ingjének a gallérját pedig valahogy megégette a vasaló, éppen akkor, amikor a kezemben volt. Néhány uborkát a hűtőszekrényben felejtettem a két hetes nyaralás előtt, természetesen ezek folyékony halmazállapotúvá váltak tizennégy nap alatt...

Ám Teddyt leginkább azzal bőszítem fel, hogy pisilést követően mindig úgy húzom le a vécét, hogy egy darabra vécépapír úszkál a lefolyóban...

Baszki, ez van...

4 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr302211098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2010.08.11. 12:28:47

jót mosolyogtam ezeken :)
főleg a gulyásszörpön :)

Sikonya Gyula 2010.08.11. 16:44:10

De elmondásod alapján a szexben nem lehet rád panasz, akkor meg kit érdekel egy kiégetett ing, meg hasonló apróságok? ;)

MightyMan 2010.08.13. 09:25:55

Az tényleg kurva idegesítô amikor ott úszkàl az darabla rohadványos kis papírcafat!! Kb. 2 max. 3 màsodperccel kellene csak tovább nyomni a wct üzemeltetô kis kapcsolót, és együtt tünhetnének el a pisivel... De nem, ehelyett a nk inkább csak lõttyintenek rà egy kis vizet, mintegy megmutatván a papîrnak h milyen vizesnek lenni, aztán már el is tûnnek a környékrôl...felháborító, megértem Teddyt!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.13. 19:07:14

Én sem rajongok a pisicseppekért a vécékagyló szélén...;-)
süti beállítások módosítása