Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Ciki Miki

2010.08.09. 05:00 :: Helen H.

Irodában komoly szándékkal, mindenki előtt csajozós dumát lenyomni, na, az nagyon durva...

 

Helen szivatása rovatunk következik:

 

Természetesen az új kollégát, Miklóst a mellettem lévő asztalhoz ültették, ugyanis engem a munkaidő alatt bármikor, bármivel zaklatni lehet. Sajnos emberünk ezt nem csupán a munkára értette...

Jellemzően hangosan szoktam gondolkodni, és nem titkoltam a munkatársak előtt, ha valamelyik ügyfél irdatlan baromságot kérdezett. Szóval a srác idomult hozzám, és a hónapok múlásával bátorkodott anyának szólítani...

Egy nyári délutánon épp azon agyaltam – persze megint hangosan -, hogy ha megint túlórázni kell, akkor ma ilyen csapzott fejjel megyek randira, mert hajmosásra már nem lesz időm. Erre a srác teljesen komolyan felém fordult, és azt mondta:” Helen, szerintem te így is nagyon szép vagy.”...

Na, a főnököm felkapta a fejét, és egy kellemes “hazaengedlek előbb, de moss inkább hajat” kijelentéssel járult hozzá az események alakulásához, míg az iroda másik felében dolgozó kollégám asztalcsapkodva röhögött, és “vallj szerelmet is” szöveggel kedveskedett nekünk...

Én ezek után már sokat nem köphettem a levesbe, és egy “akkor ezt is megdumáltuk” szöszenettel folytattam a munkát...

Szólj hozzá!

Címkék: irodai flört szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr152206125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása