Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Mit mesélnek a pasik az exeikről?

2010.08.06. 13:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008. szeptember 20.

Mindent. Vagy semmit...

Egyszer teljes fényképsorozatot láttam egy exről, aki úgy 10 évvel volt idősebb nálam (megjegyzem: a pasinál is), szürke üregi nyúlra hasonlított, amúgy férjezett volt és az akkori lovagommal csalta szegény fickóját...

Rangidős Vicus féltve őrzött szerelmes levelet talált egyik régi pasijánál, miközben szobát takarított. Persze mikor kérdőre vonta a férfit, az csak hebegett-habogott, aztán litániákat zengett az imádott nőről Vicus előtt...

Nemrég Teddynek új pénztárcát vettünk, és éppen a régiből bányásztam elő az összes papírt, miegymást, amikor kezembe akadt az ex ezeréves igazolványképe. Mondta Teddy, hogy tépjem szét, és nyugodtan vágjam a kukába. Na, babonás vagyok, fotót sosem szabad darabokra tépni, mert nem hoz szerencsét. Így a kép - általam - a szerszámos fiókba került, szerintem most is ott lapul valahol a harapófogó és a kalapács alatt...

...baszki, magamnál csak nem fogom hordani...

1 komment

Címkék: ex pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr18673307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lionheart7 2010.08.07. 09:54:26

Férfiként a mindent vagy semmit igaz... de most már inkább semmire voksolnék mert addig amíg nem mondtam el mindent nem volt ok féltékenynek lenni... de utána "vele biztos jobb volt ő jobban csinálta" mondatok nem kívánom senkinek...

magamnál hordani :):):):):):):)
süti beállítások módosítása