Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Ügyfélkúrás

2010.08.05. 05:00 :: Helen H.

Akit ügyfélnek tekintek, azzal nem megyek el dugni...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Kezdő újságíró koromban történt. Egy kiállításmegnyitóra kellett mennem, és a festőművésszel is interjút szándékoztam készíteni. Ő készségesnek bizonyult, félrevonult velem egy csendesebb helyre, és szinte egész élettörténetét elmesélte nekem. Akkor még nem sejtettem, hogy a mobilszámomat nem adategyeztetés miatt kérte el...

Amúgy tipikus művészforma alkat volt. Két számmal nagyobb pulóver, Kossuth-szakáll, vizenyős tekintet, vagyis abszolút nem az esetem.

Amikor először hívott, szimplán visszaolvastatta velem a cikket, mert ugye ez jó esetben így szokás. Következő nap ismét hívott, hogy valamit még szeretne hozzáfűzni a riporthoz, találkozzunk egy kávézóban. Mondtam neki, ezt telefonban is intézhetjük, ekkor hosszú hallgatás volt a válasz, majd hirtelen elfoglaltságra hivatkozva búcsúzott...

Rendben megjelent a cikk. Emberünk ismét telefonált, milyen jó kis írás lett, tetszett az ismerőseinek, és szeretne engem meghívni vacsorázni, hálája jeléül.

Persze nemet mondtam, és a történetet nagyvonalakban megosztottam a kultúra rovat vezetőjével. Ő csak annyit felelt:”Milyen szerencséd volt. Pár éve is egy kezdő újságíró készített vele interjút, na, őt sikerült megdugnia is...”

Oh...

3 komment

Címkék: szex szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr92199336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Higany 2010.08.05. 08:03:33

Ő volt az akinek végül modellt álltál és azóta díszíti hatalmas képmásod egy külföldi egyetem auláját?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.06. 13:14:30

@Higany: Nem. Az más volt. Az bejött nekem is.;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.06. 13:16:32

@Higany: Nem. Az más volt. Az bejött nekem is.;-)
süti beállítások módosítása