Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Hüvelyátvilágítás

2010.08.04. 05:00 :: Helen H.

"Mióta terhes vagyok, talán 5-6 alkalommal dugtunk..."

...mondta a barátnőm, aki a minap vendégségben járt nálam. Aztán részletesen ecsetelte, melyik hónap melyik napján sikerült összehozniuk a gyerkőcöt, mert végül is ő mégis csak jobban tudja mikor kefélt a férjével, mint ahogy a doki megállapítja a terhesség idejét...

"Nem olyan síkos a hüvelyem, fel is sértette a férjem farka." - szólt olyan frappáns stílusban, ahogy szokott, és harapott a süteményemből. Majd folytatta:"...mentem pisilni, töröltem, és csinos  vércsík éktelenkedett a vécépapíron. Gondolhatod, hogy megfordult velem a világ, már azt hittem, hogy a gyereknek van valami baja..." - és nyúlt a következő süti után.

"Na de jött a férjem az elemlámpával, megnézte, és látta, hogy csak a hüvely fala sérült, az vérzik."

Roppant mód bírom ezt a csajt...

6 komment

Címkék: szex terhesség szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr962196754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.04. 06:23:25

Hehehe, én fejbe is basztam volna azt a férjet, ha nem vigyáz nekem! ;)
Amúgy kétféle pasi van: az egyik olyankor is a megszokott mennyiséget várja el, és ha nem kapja meg, félrekúr. A másik meg nem kívánnya a zasszonyt, és parlagon hagyja heverni. Nagy általánosságban.
Mondjuk én olyanról még nem hallottam, hogy húúúúú, de kiegyensúlyozott volt a kekszuális életünk terhesség alatt egy pártól sem. Utána meg.... Az egy teljesen új kapcsolat felépítése. :)))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.04. 18:23:47

@Enchantée: Aki nem kívánja az asszonyt és hagyja parlagon heverni, az nem szokott félrekúrni?;-)

vagyok, aki vagyok... 2010.08.05. 10:09:04

nálunk a terhesség alatt teljesen rendben volt. bár néha elaludtam közben :DD

díva naíva 2010.08.07. 00:07:03

háááát nálunk az Exem féltette a gyerkőcöt, nem nagyon akart... én meg teljesen kész voltam és bárhol, bármikor tudtam volna... miután áttértünk az análra, mindketten megnyugodhattunk :))
süti beállítások módosítása