Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Feltétnek a melleimet

2010.07.31. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009. július 8.

Teljes nyugalomban indultam szokásos bevásárló utamra. Nyitottam a kaput, mikor is fékezett a ház előtt egy pizzafutár. Szólt ám kocsijából a tam-tam, még az autógrafika is mozgott minden ütemre...

Borotvált fejű, napszemüveges, "alig vagyok húsz" gyerek ugrott ki a járgányból, kezében pizza, és már fordult is hozzám:"Hi, lakik itt X.Y?"...

Mire én:"Nézd meg a kapucsengőn..."

Vigyorgott egyet a gyermek, majdnem kiköpve rágóját, és ment be a házba. Közben én indultam a garázsba, hogy hozzam az autót. Időztem kicsit a kosár bepakolásával, majd kényelmesen hajtottam a kapu felé...

...amit persze magam mögött be is kellett csuknom.

Hogyhogy nem, "dizájnos vagyok" barátom még nem távozott. Várakozott a kapu előtt. Én kiszálltam a kocsiból a fentebb említett okok miatt, ő pedig utánam kiabált:"jó lennél feltétnek..."

Na, ezt nem hagyhattam annyiban. Kattintottam egyet a kapuzáron, megfordultam és így szóltam:"szeletelve vagy egészben kéred?..."

Majd a bolt felé vettem az irányt, és kértem 20 dkg felvágottat...

1 komment

Címkék: duma csajozós szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr201234490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.31. 09:45:46

Hús. Nyers hús. Tisztán. Ennyi a nő. Ennyi a nő?!?
süti beállítások módosítása