Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Popóhőfok

2010.07.28. 05:00 :: Helen H.

Szóltam az ápolónőnek, hogy szedje ki a segglyukamból a hőmérőt...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Voltam kb. 7 éves, és sajnálatos módon – egy súlyos betegség miatt – több időt töltöttem kórházban, mint odahaza. Gyerekeknél jellemzően a végbélben mértek lázat, persze én ezt rohadtul utáltam. Először is azért, mert bár használat után valami fertőtlenítő cuccba mártottak, bennem mégis az a képzet jelent meg, hogy amit ma a szomszéd ágyban heverő Julcsi seggébe dugtak, azt holnap én kapom...

Másodszor pedig azért, mert az egyik kellően ostoba fiú önszórakoztatás céljából a csajok seggére csapkodva játszotta el a Boci, boci tarkát, miközben lázmérővel a hátsónkban heverésztünk a kórházi ágyon...

Na, ekkor kiabáltam egy öblöset a nővérkének, hogy akkor legyen szíves áthelyezni a mérőt a hónaljamhoz, vagy olyat teszek, ami sokaknak nem tetszene...

Innentől kezdve a lázmérő nem pihent a popómban...

Később a fentebb említett srácot műtötték, napokig nem kelhetett fel, kacsába kellett pisilnie. Egy óvatlan pillanatban, természetesen “véletlenül” a vizeletét a takarójára öntöttem, amíg aludt...

Utána elhitettem vele, hogy álmában bepisilt, és finoman ecseteltem neki, örülhet, amiért az ápolónő nem a teli ágytálat felejtette az ágya mellett...


 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: láz hőmérő segglyuk szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr532172861

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A hátsó bejárat 2010.07.28. 12:18:16

 Na ez az a műfaj, amit sohasem próbáltam ki! Komolyan. A nyáron egy buliban a Vasutaslánnyal beszélgettünk, amikor nem tudom milyen összefüggésben kiböktem, hogy na az anál az, amit én sosem csináltam. Kábé úgy nézett rám, mintha azt mondanám, ho...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása