Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Pisilés egy fél centis szalagra

2010.07.24. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008. szeptember 12.

Vasútegészségügyi Kht. néven futó, valaha MÁV Rendelőintézetként ismert intézménybe kellett látogatnom egy hagyományos üzemorvosi vizsgálat végett. Miután előző este GPS-szel megkerestük a helyet, ahová mennem kell, gondoltam, pofon egyszerű lesz minden...

Roppant finom 10 km/óra sebességgel közelítettem meg az állítólagos utcát, hisz két szememmel gyakorlatilag az épületeket pásztáztam. Ennek a tempónak természetesen rendkívül örültek a mögöttem haladók, ellenben az én örömöm akkor érte el igazán a csúcspontját, amikor előbukkant a pompás szocreál stílusú betűkkel homlokzatra rögzített MÁV Rendelőintézet...

Örültem is, mint majom a farkának, hogy lám-lám megtaláltam a gócpontot, és mire feleszméltem ebből a kábulatból, tök ügyesen ki is értem az utca végére...holott nekem parkíroznom kellett volna...

Életbe lépett a B terv. Letettem a kocsit a következő utcában, és visszagyalogoltam. Követtem az előttem ügyeskedő hölgyet, aki a betegfelvételre ment. Én is adtam a fehér köpenyes csajnak a beutalómat, ő pedig küldött az emeletre Dr. X.Y-hoz...

Háziorvos-néni szobája az ideggyógyász szobája mellett volt. Na, oda érkezett is egy beteg, mellkasig befonott szakállal, farmer kabátja hátán hatalmas magyar címerrel...nem is csodálkoztam azon, hogy az idegre jár...azon meg aztán pláne nem csodálkoztam, hogy az ideggyógyász szinte felszabta az ajtót és ordította kifelé: "jöhet a következő!..."

Háziorvos-néni rendesen kikérdezett családom és egyéb állatfajták betegségeiről, saját korábbi nyavalyáimról. Derékig vetkőztetett, vizsgált itt-ott és ezt-azt, aztán kezembe nyomott egy 10 cm hosszú, fél centi széles csíkot, hogy irány a vécé, pisiljak a csíkra...

Gondolhatod mennyire boldog lettem ettől. Sok minden extra mutatványt hajtottam végre eddig életem folyamán, de ez a csíkpisi különösen kemény kihívásnak bizonyult...

Persze a klotyót épp az orrom előtt zárta magára egy nő, akire kb. annyit kellett várnom, mint Godotra...

...és a nő valóban felülmúlta a csigát is, mert mire a keze elérte a kilincset, addigra leforgatták a Barátok közt összes részét...

Ügyesen pisiltem. Alig cseppent a csík mellé...

...és még munkára alkalmasnak is nyilvánítottak...

 

Szólj hozzá!

Címkék: pisi szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr21660760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása