Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Zsákbapasi

2010.07.19. 05:00 :: Helen H.

Gondolták a barátnőim, majd szereznek nekem pasit...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Épp olyan időszakomat éltem, hogy nem udvarolt nekem senki, és én sem tapadtam senkire. Ellenben az összes barátnőmnek volt valami valós vagy vélt kanja...

Kollektívan úgy döntöttek – jajj de szerettem ezért őket -, hogy kerítenek nekem valakit, legalább az aktuális hétvégi bálra. Egyikük fickójának akadt egy talonban lévő haverja, gondolták, megfűzik nekem. Egyébként azt hittem, hogy a csajoknak van némi fogalma az ízlésemről. Tévedtem...

Szóval a bál estéjén talpig csiniben virítottam a kocsi hátsó ülésén, és izgatottan vártam, ki az a szerencsés, akit a lányok a nyakamba varrnak...

Már az furcsa volt, hogy a barátosnék előre csitítgattak: ne essek kétségbe...

Sajnos ez nem jött össze.

Srácnak csak a nyaka volt olyan vastag, mint az én derekam. Nem beszélve az “illatfelhőről”, amibe burkolózott, és amit már kilométerekről érezni lehetett.

Próbáltam vegyülni a csapattal, hogy véletlenül se tűnjön úgy: én ezzel a pasival vagyok. Borzasztóan nyomult rám, és akármennyire bunkó voltam, nem vette a lapot. Kínszenvedés volt az este.

Persze a legszebb dolog pár nap múlva következett, amikor a srác várt rám a suli előtt. Mondtam neki, hogy legyek számára felejtős, mert én tőle abszolút semmit nem szeretnék. Ő kötötte az ebet a karóhoz, hiszen milyen jól éreztem magamat a buliban vele. Pillogtam keményen, ugyan már honnan a bánatból szedte ezt a kósza ötletet. “Nekem így jött le”- válaszolta...

Nagy nehezen lepattintottam, és a barátnőimhez is intéztem néhány becses mondatot...

4 komment

Címkék: pasizás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr422156019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2010.07.19. 12:03:44

ajándék lónak ne nézd a fogát! :DD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.07.19. 15:29:54

@kozgaztanar: Na, azt már tényleg nem néztem meg. Amit láttam, az is sokkoló volt.;-)

díva naíva 2010.07.19. 16:26:00

tudod Helen, akinek ilyen barátai vannak, annak nem kell ellenség :DDDD

hóember 2010.07.19. 22:23:16

madarat tolláról? :)
süti beállítások módosítása