Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Utálom a tampont

2010.07.15. 05:00 :: Helen H.

...és az is milyen szép dolog volt, hogy pasi szoktatott rá a tamponhasználatra...

 

Egészen huszonegynéhány éves koromig betétet használtam a nehéz napokon. Ez alól csak a bulik napja volt kivétel, ha adott este éppen piros lámpásoztam...

Na, történt, hogy első komoly pasim szóba hozta: mi lenne ha áttérnék a tamponra, mert az mégis szolidabb viselet, és a nemzeti ünnepeken sem kellene felednem a miniszoknyát. Mondtam neki, hogy ellenben én utálom a tampont, mert 1. nem érzékelem mennyire telítődött meg a kicsike, 2. attól rettegek, hogy a kék madzag fogja magát, és eltűnik bennem, 3. befelé még csak-csak, de kifelé már kisebb gyerekszülés...

No, mindezek dacára tamponálni kezdtem. Reggel legóztam a drágasággal, majd kb. egy óra múlva az iskolában a frász tört rám, hogy “bazmeg folyok, és nincs a bugyimban betét”, aztán eszembe jutott a kis beépített szigetelés...

Aztán volt olyan, hogy úgy éreztem, mintha csúszna ki az édes, pedig nem, ám saját nyugtatásomra tíz percenként ellenőríznem kellett a galád jószágot...

Végezetül úgy döntöttem, nem szórakozom tovább vele. Az én puncimban kizárólag farok lehet (plusz vibrátor és ami ebbe a kategóriába tartozik), de tamponpajtás csak szükség esetén...

8 komment · 1 trackback

Címkék: tampon szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr912149282

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: USB 2010.07.15. 12:31:48

Hogy mik vannak! Tudom, hogy manapság a számítástechnika a világipar húzóágazata, node ezt azért nem gondoltam volna! :-)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.15. 05:53:10

Hmmm. Sokáig doki tiltotta, mondván könnyen fertőződök, ez is remek forrása, meg nem tisztulok megfelelően, szóval hanyagoltam. Amúgy is elsőre keresztbe sikerült felhelyezni, azt nem kell kommentálnom, és ha túl hamar akarja kivenni az ember lánya, háááááát, a smirgli hatása kutyafüle, szóval hamar feladtam a próbákat, bevallom.
Nemrégiben újra próbálkoztam, de csak a legerősebb napokon kellemes, akkor viszont csúcsszuper! Jó, azért kidörzsöl, meg jól esik, ha kijön a helyéről, de praktikus, főleg ilyenkor, nyáron!!! :)))
Tengeri szivaccsal még nem próbálkoztál????
...és ami ebbe a kategóriába tartozik: lásd sakkbábu????? :DDDDDDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.15. 07:32:04

Ezt most nem mondod komolyan Helen...?! Most teljesen le vagyok döbbenve...:-O

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.07.15. 15:42:48

@Enchantée: Ejj Chanti, micsoda remek ötleteid vannak!;-)
@Incifinci: Te Inci, ha csinálunk egy olyan projektet, hogy segítesz felhelyezni, akkor ígérem, használni fogom.:D

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.07.15. 15:47:55

@Hirmondo Helen: rendszeres (napi) olvasód vagyok. Betettem egy trackbacket itt fönn, a címe (USB) ne tévesszen meg! :-)
Hátha megváltozik a véleményed Helen! :-)))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.15. 16:03:17

@Hirmondo Helen: akkor a tampon helyett én az "én puncimban kizárólag farok lehet (plusz vibrátor és ami ebbe a kategóriába tartozik)"-alternatívát választanám:-D Kit érdekelne akkor már a tampon....:-DDDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.07.15. 22:06:37

@Szexofon: Kár, hogy a kupak nem piros színű...;-)

díva naíva 2010.07.15. 22:44:50

számomra sosem volt kellemetlen a tampon viselése - de első alkalommal 13 évesen :) - én inkább irtóztam azoktól a csajoktól, akikről messziről érezhető volt, hogy menstruálnak...

node mivel már 4 éve nem menstruálok, nem foglalkoztat a kérdés :)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.07.16. 10:15:39

@díva naíva: Gondolhatod hogy én is húzom magam után a csíkot.;-)
süti beállítások módosítása