Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Klotyóba dugás

2010.07.14. 05:00 :: Helen H.

Ostoba nőszemély volt, nem értette, miért nem érte teszik a pasik klotyóba a fejüket...


 

Még általános iskola nyolcadik osztályában történt. Minden hónap utolsó péntekjének délutánján bulit tartottunk az osztályteremben. Egyik alkalommal a barátnőmmel olyan vicces kedvünk volt, hogy egyforma ruhát vettünk fel. Pink színű, csíkos felső, fekete harisnyával és szoknyával...

Amikor megjelentünk, az osztálytársak jókat derültek rajtunk, természetesen ez alól mi és a fiúk sem voltak kivételek...

Na, ekkor toppant oda mellém a leányka – szintén osztálytárs -, és felvilágosított, hogy ha pasizni szeretnék, akkor nem lehet ugyanolyan szerelést öltenem, mint amilyet egy másik csaj visel, mert akkor nem vesznek észre a srácok...

Oh.

Én pedig szóltam neki, hogy ha egy fiú imádja a lányt, klotyóba dugja érte a fejét. Még elismerő fejbólintással is alátámasztottam ezt a magyarázatomat, és tudni véltem azt is, hogy valami tekintélyes szaklapban olvastam erről...

Később vihogva meséltem ezt a mondvacsinált baromságot a barátnőmnek...

Ellenben másnap attól visszhangzott a suli, hogy beszólogatós leánykám a maga csodálatos agyszüleményeként adja hírül az én hasból jövő poénomat, és a srácok természetesen könnyesre röhögték magukat a háta mögött...

Azóta egyébként sikerült arra is rájönnöm, hogy egy szál zsákban is utcára mehetnék, abban is eladnám magamat...

2 komment

Címkék: pasizás klotyó szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr342148415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.14. 07:22:35

Azt rögtön gondoltuk Helen....:-DDDD

díva naíva 2010.07.14. 09:28:23

nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés :))
süti beállítások módosítása