Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Csaj a tét

2010.07.13. 05:00 :: Helen H.

Úgy gondolta, hogy fogadást köt a haverjával és én lettem a tét...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Pár héttel az érettségim előtt kezdett el flörtölgetni velem a srác. Már csak azért is furcsának találtam ezt a hirtelen fellángolást, mivel előtte soha nem tapadt rám ilyen elemi erővel. No, morfondíroztam magamban, várjuk ki a végét...

Nyárindító buliba készültem a csajokkal, természetesen a lovagom is jelen volt és látványosan nyomult rám. Persze nem mondom, hogy nem tetszett a dolog, csak már annyira vicces volt, hogy szükségét láttam felületesen komolyan venni...

Aztán az italpultnál várakozva mellém toppant a haverja és széles vigyorgások közepette közölte velem, hogy reméli megnyeri a fogadást. Többet nem árult el, somfordált odébb, ám nekem ez a röpke kis színjáték is elég volt ahhoz, hogy előszedjem drága gavalléromat, és némi női praktikával (szexuális ajánlattétel) kiszedjem belőle, ugyan már mi a kurva nagy harci helyzet van...

Szóval így esett, hogy két hetet kapott a csávó a “beidomításomra”, és ha összejött volna neki, rekesz sör ütötte volna a markát...

Oh baszki...

6 komment

Címkék: fogadás csajozás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr362147633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.13. 05:18:34

Fiatalság, bolondság... :))))
Azért jó, hogy tudtál róla, mi a szitu, így Te tudtad irányítani a helyzetet. Az már gázosabb, ha utólag derül ki, hogy csak azért történt, hogy... :S

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.13. 10:02:51

Akkor ez is azt mutatja, hogy olyan kurva jó csaj voltál, hogy veled csak fogadás ellenében mertek szóba álnia faszik....másképp úgy sem mertek volna rádnyomulni....

De az mekkora sztory lett volna, ha ennek tudatában azért még is csak kipróbálod egy körre a srácot, majd a légyott végén felröhögve közölted volna vele---He-he, a bnőimmel fogadtunk, hogy úgy sem bírod sokáig az ágyban. És lám HI-Hi, így is lett.Most megnyertem a legmenőbb körömlakkot tőlük....Ha-Ha....:-DDDDD

Na jó, soha nem állítottam, hogy nem vagyok kegyetlen:-DDDDDDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.13. 10:05:49

Nah, ezért most megint megkapom a magamét....az tuti....

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.07.13. 14:58:02

@Incifinci: Ejj Inci, hova gondolsz! Vagy fogalmazzak úgy, hogy mire gondolsz...;-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.13. 15:36:46

@Hirmondo Helen: hát csak arra, hogy én egy mekkora köcsög vagyok....mindig ez jön le mindenki szemében...ha a kommenteket nézem a múltkoriról is...

De a magamét különben is jól megkaptam tegnap....:-P

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.13. 15:44:12

@Incifinci: Nem vagy köcsög, csak szimplán egészséges harci szellem él benned! :)
Amúgy meg tökre logikus megoldás is lehetett volna a verziód... ;)

Teeee, most szeretnéd megkapni úgy igazából a magadét, azért provokálsz itt minket????? :DDDD
süti beállítások módosítása