Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Tesóm farokverése

2010.07.12. 05:00 :: Helen H.

Szentül hittem, hogy a kiszűrődő zajok a tesóm farokverésétől származnak...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Még a szüleimmel és öcsémmel laktam, ebből következik, hogy bizonyos dolgokat meg kellett egymással osztanunk, így pl. a tesómmal a számítógépet, ami természetesen az ő szobájában volt. Nyár derekán jártunk, éppen egy kis szövegszerkesztésen estem túl, és a mobilomat rendre a gép mellett felejtettem...

Este buliba készülődtem, és eszembe jutott, hogy a telefonom hol is hever. Indultam is volna öcsém szobájába, ahonnan is – a zárt ajtók mögül – ütemes ágynyikorgás hallatszott ki. Gondoltam: tesóm a farkát veri...

Öt perc múlva megyek vissza, remélve, hogy befejezte, ám a zajok továbbra sem csitultak. Nekem ellenben nagyon szükségem lett volna a mobilomra. Na, kopogtattam egy hatalmasat...

Tesó kiszól: Gyere be!

“Azta – összegeztem magamban -, nem kispályázik a csávó!”


 

Nem is. Éppen a ventillátort szerelte. Annak volt ilyen farokverős hangja...

2 komment

Címkék: farokverés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr602131772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása