Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Lekurvaanyázva

2010.07.05. 05:00 :: Helen H.

Végre újra átéltem, hogy beszóltak nekem az utcán...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

A minap teljes harci díszben sétálok keresztül a parkon. Már messziről látom, hogy a park közepén lévő tágas téren sátras rendezvény van, DJ játsza a zenét. Na, közeledek, közeledek, amikor is a csávó szájához emeli a mikrofont, és kanyarít valami frappáns szöveget, miközben engem figyel...


 

Mivel csehül beszélt, ezért fogalmam nincs mit mondhatott, de a körülötte állók szinkronban fordították hátra a fejüket, vagyis felém, ebből gondolom, hogy én lehettem a téma középpontjában...


 

Kínomban mosolyogtam egy sort, ami persze jól jöhetett akkor, ha történetesen lekurvaanyázott a srác...


 

Sajnos a zene túl hangos volt ahhoz, hogy túlkiabáljam egy “Bitte Deutsch sprechen” vagy “English please!” mondattal...


 

Szóval lehet, hogy ott, abban a pillanatban én lettem az ostoba csaj, aki röhögött, amikor picsának nevezték...

1 komment

Címkék: beszólás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr812122586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.05. 07:16:56

Na és nem kurva mindegy? Ne má Helen, nem olyan leány vagy te aki ilyen apróságokkal foglalkozik....:-D
süti beállítások módosítása