Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Amazon

2010.07.01. 05:00 :: Helen H.

Anyámnak nem esett nehezére kikészíteni a fiúkat...


 

Mesélte, hogy egyszer az általános iskolában merészelt neki beszólni valami helyi vagány csávó. Anyám első felindulásában néhányszor erőteljesen csípcsonton rúgta az illetőt, majd a srác táskáját a legközelebbi pocsolyába vágta. Ezt követően felvette a nyúlcipőt és meg sem állt hazáig. Többet nem szórakozott senki vele az iskolában, és a húga igazán örülhetett annak, hogy van egy erős “bátyja”...


 

Na, ebből a hajlamból sikerült nekem is örökölnöm valamit. Nyaranta a nagyszüleimnél én voltam a bandafőnök (persze nem azért, mert én voltam a legnagyobb, hanem azért, mert nekem voltak a legidiótább ötleteim időtöltésre), és ha valamelyik férfigyereknek nem tetszett a dörgés, feldöntöttem a biciklijét. Beletelt pár évbe, amíg ezt a rongálási szokásomat elnőttem...


 

A rongálás finomított formáját azonban ma is űzöm. Például előszeretettel teszek tönkre mosógépet melltartó-merevítővel, vagy porzsák nélkül porszívózom fel az egész lakást. Mondta is Teddy, hogy külön biztosítást kell kötni az egyes háztartási gépekre, ha Helen használja őket...

3 komment

Címkék: amazon szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr652118680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.07.01. 09:20:08

Én pedig azok közé tartoztam (vagy talán az egyetlen voltam), akit télvíz idején, soha nem fürdettek meg a fiúk az iskola udvaron szünetben...és akkor azt hiszem ezzel mindent elárultam:-DDD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.01. 12:15:34

Én soha nem tartoztam ebbe a kategóriába...
Az összes fiú unokatesóm is csak szivatott, ha lehetett. A többi fiú meg észre sem vett...
És ez még mintha most is így működne...

díva naíva 2010.07.02. 22:40:07

Hát a rongálásban én is tudok alkotni, de nagy büszkén neki is esek a tönkrement darabnak... na, az összerakással gondok vannak :D
süti beállítások módosítása