Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Megujjazva

2010.06.23. 05:00 :: Helen H.

Jópofa csajnak tűnt, nem hittem volna, hogy a buszon teszi közhírré a nemi életét...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Gyerekkora óta ismertem a lányt. Négy évvel volt fiatalabb nálam, ugyanott lakott, ahol a nagyszüleim, ezért nyaranta sokszor találkoztunk. Nyolcosztályos gimibe jelentkezett, és mivel közös buszjáraton közlekedtünk, később már naponta összefutottunk. Talán tizenhárom éves lehetett, amikor egy esős, őszi délutánon mellé huppantam le a buszon. Eleinte közhelyes témákat érintettünk, amikor is heves kacarászások közepette ecsetelni kezdte aktív nemi életét...

Persze ez engem cseppet sem zavart, egészen addig, amíg nem döntött úgy, hogy mindezt sztereóban közli a buszsofőrtől kezdve a végeken ülőkig...

  • Te, tudod milyen szuperül megujjazott – kiabálta lelkesen. No, minden szempár ránk szegeződött. A fiatalabb generáció – különösen a fiúk – ösztönző “még, még, még” beszólásokkal provokálták a beszélgetés folytatását, ám az idősebbek “micsoda szégyentelen fehérnépek” szöveggel hozták tudtunkra csevelyünk förtelmességét...

Gondoltam ennél jobban már úgy sem fogok égni az út hátralévő részén, éa ha már lúd, legyen kövér, ezért Timike “neked csinálták már?” kérdésére kapásból válaszoltam egy több decibeles hogynét...

Egyetlen szépséghibája akadt az esetnek: Timike két megállóval előbb szállt le, így a busz népe a következő tíz percet – amíg le nem szálltam – az én csendes lincselésemmel töltötte...


 

6 komment

Címkék: ujjazás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr622100987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.06.23. 07:12:21

Jót mulattam ezen, tipikusan az a korosztály, amikor ki mond nagyobbat. :-))))
A kép megvan nagyobban? Tetszik! ;-)))

kozgaztanar 2010.06.23. 09:45:31

le is töröm a kezét annak a hímneműnek, amelyik majd a 13 éves lányommal műveli AZT a gusztustalanságot!!!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.23. 15:20:05

@kozgaztanar: Jah...más lányával!!!!! Hallatlan...:-DDDDDDDDDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.06.23. 17:03:06

Szerintem Inci úgy értette, hogy a lányod más lányával...;-)
De majd Inci felvilágosít bennünket gyámoltalan, mélyen erkölcsös embereket.;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.23. 18:59:50

@kozgaztanar: Ha letöröd a kezét, majd csinálja más testrészével... Akkor már inkább a kezével. Ebben a korban. Ha már muszáj. ;)
süti beállítások módosítása