Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Vonalkodós gatyák

2010.06.21. 05:00 :: Helen H.

Mennyi ideig kell feneket törölni kakálás után?...

Néha a legeszementebb dolgokról folytatunk eszmecserét Teddyvel. A minap például azt tárgyaltuk ki, hogy van olyan nagyvécézés, amikor órák hosszat törölgetheted a hátsó feledet, akkor sem lesz tökéletesen tiszta a vécépapír...

Ebből kifolyólag kedves férjem minden trónolást követően a fürdőkádba ugrik, egy kis alvázmosásra. Sajnos odáig még nem jutottunk el, hogy bidét helyezzünk az amúgy is kicsi méretű mellékhelységünkbe....

Amúgy én "eszem" a vécépapírt. Egymagam képes vagyok egész tekerccsel elfogyasztani 5-6 nap alatt. Ezt a szokásomat már anyukáék sem nézték jó szemmel. Mondtam is nekik anno, hogy nekem nincs nagy kedvem a tenyeremmel törölgetni magamat, és igen is legyen anyag alattam, ha tisztításra kerül sor...

Egyszer egy férfitársaságban is szóba jött a seggtörlés problematikája. Akkor az kavarta fel igazán a kakit, hogy ki az a hülye, aki azt nézegeti, mennyire trutyis a slozipapír. Persze én nem normálisnak tituláltam az illetőt, amiért egyáltalán felvetette ezt az eshetőséget. "Gondolom te sem szeretnél szaros gatyában szaladgálni, ahhoz meg többnyire az kell, hogy megnézd a papír színét..." - magyaráztam neki hevesen...

Gyerekkoromban hallottam egy alkalommal, amikor nagymamám és traccspartis barátnői bosszankodtak a nagypapák vonalkodós gatyáin. Ezek szerint mosáskor nem csupán kívülről szemlélték az alsónadrágokat...

Na, ezért nem szoktam én behatóbban vizsgálni Teddy gatyáit mosás előtt...

11 komment

Címkék: kaki gatya szopizmus maszturbálásokk vonalkodós

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr202093897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.21. 07:38:41

Én is sok papírt használok. :) Bidé hiányában nedves törlőkendő is segítséget nyújthat az alaposabb tisztálkodáshoz, ha nincs mosdási lehetőség...

vagyok, aki vagyok... 2010.06.21. 08:49:30

bizony, a bidé az jó ötlet, kár hogy mi sem gondoltunk rá annakidején, most meg már macera... marad a kád széle :)

sing-lee 2010.06.21. 09:46:12

Na ja, amikor van nőm olyankor nálam is ötször annyi papír fogy. És nem azért mert annyira be lennék szarva :DD

kozgaztanar 2010.06.21. 10:36:10

azért találták fel a mosógépet, hogy ne kelljen nézegetni.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.21. 15:37:25

@kozgaztanar: na, látom te is megfogtad a lényegét a posztnak:-DDDDDDDDDDDDDDd

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.21. 17:55:46

@kozgaztanar: Ha nem nézegeted, lehet akármilyen intelligensed, akkor sem jön ki magától!!!! Szóval nézegetni KELL, vagy lecserélni egy-egy kínos használat után, és mindig újat venni... :)

kozgaztanar 2010.06.21. 18:24:52

@Enchantée: 70 fokon minden kijön
(egyébként meg hajrá fekete színű alsók! :)

@Incifinci: ugye? :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.06.21. 21:02:54

Látszik, hogy a pasik nem sűrűn mosnak alsógatyát. Amúgy a csajoknak is lehet vonalkodós a tangája.;-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.22. 07:17:47

@Hirmondo Helen: ja, csak ott a vonalkódnak más a számrendszere:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.06.22. 07:20:20

Basszátok meg, nekem csak most jutott eszembe, hogy én mindennap kibaszott vonalkódokkal dolgozom 12órában....na, szerintetek hányszor fog eszembejutni ez a poszt?! Picsába...egész meló alatt szakadni fogok a röhögéstől és majd mindenki azt hiszi szívtam vmit....
süti beállítások módosítása