Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kezdő petting

2010.06.18. 05:00 :: Helen H.

Kislányként is bevethető voltam minden őrültségre. Nem is csodálkozom azon, hogy életem első pettingje az unokatesómhoz kötődik...

Tommika mindössze kilenc hónappal fiatalabb nálam, gyerekkorunkban hamar megtaláltuk az összhangot, ha bandázásról - és egyéb finomságokról - volt szó. Mindkettőnknek öccse van, ebből természetesen az következik, hogy férfias játékokban kellett nekem is részt vennem, de cseppet sem bántam meg. Bicikliverseny, cowboy-indián párharcok, auóverseny stb...

Aztán egy esős napon Tommika szomorúan jött át hozzám, mondván: ilyen gyatra időben nem lehet kint gavallérkodni, ellenben ő nagyon unatkozik. Tanakodtunk mivel is üssük agyon az időt. Így született a papás-mamás ötlet...

Kb. tíz évesek lehettünk. Összetoltuk a fotelokat, mint méretünkre való ágyat, és simogatni kezdtük egymás nemi szervét, természetesen vigyorgások közepette...

Jó móka lett volna belőle, ha Tommika nem annyira nagyszájú, hogy az akkor húsz éves nagynénjének kiselőadást tart belőle otthon...

8 komment

Címkék: petting szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr632088243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.18. 06:19:34

Hm. Nekem is van hasonló élményem, de nekem korántsem jó hangulatú, pedig csak a cicimet simogatta meg az unokatesóm. Előtte is volt egy részeg egy lagziban még gyerekként, utána felnőttként is egy gusztustalan orvosnak mondott lény. Nem tudom, ennek a hatására-e, de nem túl érzékenyek azóta, pedig nem aprócskák. Vagy csak szimplán még nem kerültek jó kezekbe... Remélem, ez utóbbiról van szó, és majd egyszer csak nagyon jó lesz. :)

ITteddy 2010.06.18. 08:55:05

@Enchantée: bimbópödrésben jó vagyok, ha gondolod tehetünk egy próbát (de az asszonyt is tudom ajánlani, szépen bánik a sajátjaival)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.18. 09:27:44

@ITteddy: Hááát, ha feleztek rajtam, lassan egyik felem már eléri a bűvös 18-at! ;)

ITteddy 2010.06.18. 10:01:36

@Enchantée: ok, akkor enyém az alsó feled :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.18. 10:24:08

@ITteddy: És mi lesz a bimbópödréssel? Vagy az csak a beetető szöveg volt? :))))

ITteddy 2010.06.18. 10:44:20

@Enchantée: még el sem kezdtük, de már bonyolult...maradok inkább az asszonynál :)

aJeti 2010.06.18. 10:49:43

most hogy mondod, tényleg. nekem is az unokatesómmal, de ő lány. ahha. innen a defekt. ha jól emlékszem zoknikat is tömtünk a bikinifelsőnkbe. és lesmárolt a paplan alatt. komolyan, ez most elementáris erejű felismerés volt nálam, de még nem tudom mit kezdjek vele. van itt pszichológus? analitikus pozícióba helyezkedtem...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.18. 11:17:40

@ITteddy: Gondolhattam volna, hogy megfutamodsz már az elején!!! :)))

Ezek szerint asszony egyszerű???? ;)
Na, majd kapsz otthon ezért!!!! :)))
süti beállítások módosítása