Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Álprostik és köpések

2010.06.12. 05:00 :: Helen H.

 Retro Helen 2008. január 11

Nunci hat éve az utcán keresi a betevő falatot. Tudod: szájába teszi, hogy aztán jusson falat odahaza a gyereknek. Nunci szerint jó üzlet. Van egy frankó kis helye kint a főút mellett. Egyszer vittem neki süteményt, hogy szájába tehessen valami olyat is, ami édes, harapható. És szénhidrátot is tartalmaz. Ennek a tölteléke legalább nem folyik. Mondta. Nunci huszonhárom éves. Édesanya. Egy hároméves kissrác anyja. Nunci huszonhárom éves. Prosti. Mindenki prostija. Miért csinálod? Kérdeztem, és haraptam a zserbóból. Mert egyszerű. Felelte, és harapott a zserbóból. Van gyomrod hozzá? Faggattam. Figyi szivi! Neked van gyomrod a melódhoz a puccos kis irodában, a puccos kis kollégáid és a puccos kis főnököd mellett? Vállat vontam. Na látod! Tudod mi a legfőbb különbség a te melód és az én melóm között? Tette fel a döntő kérdést. Fejemet tekertem. Én kiköphetem, ha nem bírja a gyomrom. Azóta nem kérdeztem hülyeségeket Nuncitól.

Helyettesítettem egy alkalommal. Ne csodálkozz! Képzeld, azt mesélte, ha valaki több napig nem tűnik fel a szokott helyén, gyorsan lecsap a terepre más nő. Beteg volt a gyerek. A nagyi meg másnapos. Így lettem álprosti. Nem kellett számba tennem senkit és semmit. Csak mászkálgatni fel-alá, hogy lássák: foglalt a hely. Nunci szerette volna, ha az ő cuccában tetszelgek. Én ragaszkodtam a saját ruháimhoz. Ez elég megtévesztő volt. Érdekel miért? Mert megállt egy kocsi és a sofőr felajánlotta, hogy a következő városig el tud vinni. Ja és azt is mondta, hogy a busz majd csak két óra múlva jön. Szóval prosti pályafutásomnak ő volt az egyetlen kuncsaftja. És ő is stopposnak nézett…

Persze Nuncinak akadtak extrém esetei. Történt egyszer, hogy öt fehérgalléros, pallérozott elméjű fiatalember közösen dobta össze a pénzt, hogy aztán Nunci egyiküket a nyelve hegyére vegye…

És fecsegett a bácsiról is, akihez mentőt kellett hívnia, mert szívrohamot kapott…

Nunci egészségügyi szakközépiskolában tanult. Két évet. Majd abbahagyta. Mert meghalt az apja, az anyja meg munkanélküli volt, és három kisebb testvéréről is gondoskodnia kellett. És Nuncinak nem volt választása. És a téma az utcán hevert…

Hamar meg lehet szokni. Először legyűröd a lelkiismeretedet, aztán az undort, végül a szeszélyes időjárást. Okított. És a fia mindebből csak annyit látott, hogy anya miniszoknyát húzott, kisminkelte magát, és eltűnt a sarkon…

Képzeld, engem meg kiközösítettek a helyi irodalmi klubból, mert Nuncival barátkozom. Éltem az utolsó szó jogával, pódiumra álltam és felolvastam a következő szöveget:

 

Kedves Barátaim!

 

Köszönöm a segítségeteket, mert nélkületek nem születhetett volna meg ez az írás. Köszönöm neked, kedves Iluskám, hogy idejövetelemkor tájékoztattál arról, milyen lábszaga van Pistikének, ezért nem is ültem melléje. Igen Pistike, a hátad mögött Lábgázos Pistának szólítanak. Köszönöm neked kedves Sárika, hogy nekem adtad az ingyen színházjegyeket, csak azért, hogy ne Iluskáé legyen. Igen Iluska, a hátad mögött ki nem állhatnak a pletykálkodásod miatt. Köszönöm neked kedves Jancsika, hogy meghívtál koncertre, mert le akartad magadról rázni Sárikát. Igen Sárika, a hátad mögött Jancsika nagyon rámenősnek tart. Köszönöm neked kedves Pistike, hogy hagytad magad kényeztetni Nunci által. Igen Iluska, Sárika, Jancsika, ne nézzetek így rám: Pistike járt Nuncinál. És végezetül köszönem Neked Nunci, hogy felnyitottad a szememet, és rátereltél a helyes útra…

 

…ennél a mondatnál belibbent Nunci és köpött egyet a padlóra…tudod…nem bírta a gyomra…

2 komment

Címkék: prosti szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr48293075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arangolo 2010.04.01. 10:51:34

Nagyon tetszik a stílus, és a bátorság ahogy a dolgokat megteszed, és a kérdések amik felvetődnek.
Tanulni jöttem, s úgy látom itt majd tudok is. ;)

Friedmann Juci 2010.06.12. 22:43:08

szép bejegyzés, igen érdekes meglátásokkal.
süti beállítások módosítása