Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szájbapisi

2010.06.10. 05:00 :: Helen H.

Véletlen volt, vagy sem, akkor is mérges lettem...


 

Térdeltem a zuhanykabinban, és folyattam magamra a vizet. Teddy – aki nemrég zuhanyozott – hirtelen széthúzta a kabinajtókat, és belógatta a farkát...

Persze én ezt nem vettem rossz néven. Cuppantam is a drágaságra, jobban mondva, a pénisze ágyék felőli részét kezdtem nyalogatni. Gondoltam nem kapom be egyszerre a kicsikét, húzom a férjem agyát ezen a módon is...

Csukott szemmel finoman haladtam lefelé, amikor melegséget éreztem a nyakamon. Teddy egyszerűen rápisilt a nyakamra, és még röhögött is. Sőt: sajnálta, amiért túl korán csurgatott...

Rendkívül dühös lettem.

Mi az már baszki, hogy az ilyen terveiről nem számol be nekem előre???...


 

Szólj hozzá!

Címkék: szopizmus maszturbálásokk szájbapisi

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr212056312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása