Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Influharcos

2010.06.04. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009 február 12

Keményen vertem a mellemet, hogy 'biz engem semmilyen égből pottyant vírus nem vesz le a lábamról, és a betegség, mint olyan, csak akkor fog kiütni, ha már erőteljes hallucinációim lesznek...

Influpajtás mégis két vállra fektetett...

Tegyük hozzá: derekasan küzdöttem ellene...

Hétfőn már éreztem némi toroklázadást, de kockás kendőmet nyakamra tekerve dacoltam a támadóval és vad porszívózásba kezdtem...amit egy kis locsi-pocsi követett felmosás formájában...

Kedden elszántabban mondogattam, hogy "akkor sem leszek beteg", és ennek bizonyításául intenzívebben járattam szivacsbarátomat az edényeken, ám sem a kitartó koncentrálás, sem a tiszta tányértömeg nem segített abban, hogy este a hőmérő higanyszála alkut kössön 38 alatt...

...pedig még "ízletes" sós vízzel is gargarizáltam és magamba szívtam több hektárnyi kamillagőzt, nem beszélve a csuklóimra kötött vizes borogatásról...

Szerdán sajnos veszett pitbullal sem lehetett volna kirángatni az ágyból, azonban dokihoz nem készültem...annyira még nem hallucináltam...

...az éjszaka folyamán ugyan többször játszottam szamárköhögésest és edzettem a Guiness-re tüsszentések számát tekintve, de csütörtök virradóra kezdtem ismét önmagam lenni (miután vagy tíz liternyi vizet izzadtam a körülöttem lévő anyagokra)...

Szóval beintettem kicsit influnak, nehogy már azt higgye ő nyeri a háborút, és ennek jeléül alaposan kitakarítottam a fürdőszobát...

 

 

5 komment

Címkék: influenza szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr29939275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

electric monk 2009.02.15. 16:16:47

Az, hogy a nők mindent takarításba fojtanak annyira tipikus... :)
Pedig van ám jobb stresszoldó is... :) A mosakodás!

Egyszer (gyerek koromban) fogtam egy egeret és beletettem egy ötliteres befőttesüvegbe. (mostanában nem nagyon látni ilyen üveget, nálam még mindig van egy, a kétszobás lakótelepi lakás általam "pecó"-nak titulált gardróbjába kibaszott kredenc szerű konyhaszekrény-maradványában.) Az üveget nem fedtem be, mert azt hittem az egér nem tud kijönni. Tévedtem, kiugrott! (a kb. fél méter magas üvegből!) Ezután egy rajzfilmszerű jelenet következett: elől szaladt az egér, utána a macska (az is volt), utána a család egyesével, körbe-körbe a lakásban, felforgatva mindent.
Nem a macska nyert, hanem én! Visszatettem az egeret az üvegbe és most jön az érdekes: az állat viselkedése. Pillanatok alatt felfogta, hogy így nem férhetnek hozzá, nem pánikolt, nem rohangált, magasról leszarta az üveg mellet az idegességtől majd felrobbanó macskát! Tett egy kört az üvegben, rájött hogy ő sem tud kimenni, beült középre és hozzáfogott mosakodni. Hasonló módon, mint a macska szokta, a két első lábával tisztogatta a fejét, meg a pofáját. (Az egér tök aranyos különben, úgy eszik mint a mókus, a két mellső lábával fogja a kaját, miközben a hátsó lábain ül.)

De ez mind semmi, egyszer fogtam egy csótányt is és beletettem egy üvegbe. Ez nem otthon volt, hanem jóval később a munkahelyemen. (Akkora pedantéria uralkodott, hogy a munkatársam száraz zsíros kenyérbe szúrva tartotta az íróasztal fiókjában az IC-ket. (integrált áramkörök, ilyen sok lábas fekete bigyuszok, amik pl. a számítógépben is vannak))
A csótány (látszólag) felfogta(!), hogy csapdában van, és mit csinált ez a kedves rovar: mosakodni kezdett, ugyanazokkal a mozdulatokkal mint a fent említett emlősök!

Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy ezt alkalmazni fogom! Ha egyszer a csótánynak bejön...
Azóta ha nagyon ideges vagyok és másképp nem tudom levezetni, ha kell, ha nem, megfürdök, vagy megborotválkozom. Van hatása.

No, de az influenza. Engem is kerülget, már tegnap megkezdtem a forraltboros kezelést. :)
Jobbulást neked és ne takaríccsá, hanem pihenjé! :)

Ha a csótány sorsa miatt aggódnál, elküldtem diszkóba. Az egykori munkahelyem pont egy szórakozóhely hátsó bejáratára nézett. A kulturáltan szórakozni vágyó fiatalok oda jártak baszni az ablakunk alá. Reggel koton hegyek között kellett szlalomozni.

electric monk 2009.02.15. 16:25:49

Csak aztán nehogy engem is elfogjon valaki és betegyen egy üvegbe :) megfigyelés céljából.

Apropó üveg, elfogyott a bor!. Pedig még csak most kezdett el esni a hó. (mármint odakint) :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.02.16. 17:08:18

Szia Monk! Hű mennyi mindent írtál! Csak még keresem a csótány és a köztem lévő kapcsolatot...:-)))

electric monk 2009.02.16. 20:31:21

Ha már így rátapintottál a lényegre: ha nem raktak még befőttesüvegbe, akkor nincs kacsolat :)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.02.16. 22:11:45

gondolom kapcsolatot akartál írni:-) de az is lehet, hogy kacsódat:-), más most nem jut eszembe
süti beállítások módosítása