Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Lengéscsillapítások

2010.06.03. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008 szeptember másodika

Kocsim műszerfalán egyszer csak felvillant a harapófogóra hasonlító jelecske, ami nagy valószínűséggel valami időszakos szervizre utalt. Ez történt 35000 km-nél. Most 39000 km van benne...

És a minap diszkózni kezdett - ugyancsak a műszerfalon - az OIL feliratocska, ami arra ösztönzött, bányásszam végre elő a szervizkönyvet és a szervizfüzetet, hátha tényleg szüksége van szerencsétlen jószágnak némi tápanyagra...

Oszt úgy is lett. Olajcsere és egyéb finomságok. Na - gondoltam -, ha már autószalonban dolgozom, amihez műhely is tartozik, beadom a drágát a srácoknak. Lett is nagy dínom-dánom, mikor megtudták, hogy az új csaj verdája kerül terítékre...

Először azzal fogadtak, hogy Abba számok szólnak a cd-n. Ám én nem hittem, hogy ennek sok köze lenne a szervizhez...

Aztán elhintették, hogy a bal első lengéscsillapító 27%-os, ami nem éppen jó, mert legalább 30%-nak kell lenni (én durvára nem értettem, és vizuális leírást kértem a vizsgabiztostól, aki adott is szép ákombákom jelekkel valami rajzot), és délután négyig tartották is bennem a félelmet, hogy cserére van szükség...mikor is érkezett a válasz:ismét megvizsgálták kicsi négykerekűm, és semmi baja nincs...(kössz, hogy direkt szivattatok)

...oszt még ki sem fizettem...

7 komment

Címkék: szerviz szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr95645518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pertikk 2008.09.03. 09:48:07

oszt mé mesélünk parasztosan???
(ha traktor a négykerekűd, nem kell válaszolnod)
:-)

Dottore 2008.09.03. 13:16:32

Végre!
Aggódtam, hogy felhagyás lesz a blogból.

pertikk 2008.09.03. 13:46:37

Dottore:
mán hogy a csudaba lenne ebbűl felhagyás??
Hiszen január ota folyamatusan gyünnek a firkálmányok...
Go Helen Go!!!:-)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.09.03. 20:43:09

Pertikk fiam, szerencséd, hogy nem azt írtad "hülye szőke miért ül volán mögé"...:-))

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.06.03. 10:50:13

2008-as posztokat teszel vissza? Nanemár...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.06.03. 21:08:50

Már csak egy kicsit kell kibírnotok és ismét a régi formámban leszek.
süti beállítások módosítása