Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Benne a korban

2010.06.01. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008 augusztus 9

Közhelyek általában nem szoktak foglalkoztatni, de ez a ma kapott adag azért ütött...

Tamás, az asztalos fiatalember, aki német oktatásra jár hozzám, azt mondja nekem: benne vagyok a korban. Kérdem: mihez. Válasz: gyermekvállaláshoz...na, lehet emelek a gázsimon ezután a röpke beszólás után...

Sajnos akárhogy erőlködöm, már nem nézek ki huszon X helyett tizen X-nek. És ez a jelek szerint azzal jár, hogy vannak dolgok, melyekhez képest már benne vagyok a korban...

Kicsit bormámorban úszom (múszáj volt inni erre a "felnyitom a szemedet" dumára, még ha viccnek is szánták), és azon tűnődöm, hogy lesz-e majd idő, amikor mindenféle megjegyzés nélkül én magam is érezni fogom, hogy benne vagyok a korban...

 

8 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr14608538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

electric monk 2008.08.11. 21:28:35

Első elolvasásra a kollégám jutott az eszembe, aki nagyon agyas gyerek, állandóan kombinál, csak néha fordítva csinálja. Először előrevetíti, hogy mi legyen a megoldás, utána kikövetkezteti, hogy mire. :) És nem veszi észre. Persze biztosan én is vagyok így, meg más is.

Szerintem ennek a bizonyos Tamásnak már vagy hatszor elmondhattad valamilyen formában, hogy nagyon szeretnél már gyereket, ő meg csak reagált rá, hogy jah, igazad van, a korban hozzád hasonló nőknek már általában van. Oszt? Ezért még nem kell búbánatba esni. Főleg ini nem kee, mee rászokoo! :)))

Most vagy tényleg dúl benned az anyai ösztön, vagy kitaláltad a gyereket mint megoldást valamire, vagy a környezeted piszkál és te meg akarsz feleni.

electric monk 2008.08.11. 21:31:35

mármint a környezetednek akarsz megfelelni

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.08.12. 20:57:48

Ó jajj, na erre vajon mit lépjek?:-))
Az anyai ösztön valóban dúl bennem, többnyire mindenkinek az anyja vagyok, legalábbis mindenki annak néz, amerre járok...

electric monk 2008.08.13. 17:25:40

Nem kell lépni semmit, nem sakkjátszma ez! :) Csak leírtam amit gondolok, remélem tudod, hogy eszem ágában sincs megbántani téged!

Azért szólok hozzá ritkán, hogy ne írjak ilyen hülyeségeket. :)))

electric monk 2008.08.13. 18:30:21

Mindig akkor támad kedvem hozzászólni, amikor személyes dolgokról írsz. Nekem ezek a legérdekesebbek, mert más témáról írhat bárki bármikor, tele van a net véleményekkel, kinyilatkoztatásokkal - egy idő után már a kutyát sem érdekli. Viszont az emberek személyes gondjai egyediek, amiről csak ők írhatnak és ez érdekes lehet még egy idegen számára is. Ettől blog egy blog, szerintem.

Mások énblogját is olvasom, de kevesen tudnak jól írni. (Mondjuk a tiéd nem egy tipikus énblog és - véleményem szerint - nem is használna neki, ha az lenne)

Nem tagadom, megkedveltem Helent. (aki nem biztos, hogy teljesen azonos azzal a személlyel aki írja) Drukkolok neki, izgulok érte, mint ahogy a mozivászon előtt ülve is együtt érez az ember a szimpatikus főszereplővel.

A filmbe nem lehet belepofázni, a blogba viszont igen. Lehet, hogy Helen bíztató, megerősítő hozzászólásokat vár, de én vitatkozni szeretek. :D)

És néha megfeledkezek róla, hogy ország-világ előtt beszélgetünk. :/

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.08.15. 21:50:17

A végén még Oscar-díjra jelölik a szopizmus.blog.hu-t....:-)))
Egyébként halvány lila gőzöm sincs, hogy a köztéma blogok miért népszerűek, vagyis egy sejtésem azért van: akik nem tudnak mélyebbre ereszkedni a tényeknél, azoknak változatos életük sincs...
Na mindegy. Helen nyomul.:-)) Előbb-utóbb csak bejön. Mármint az Oscar...:-))

electric monk 2008.08.16. 22:06:37

Ha te lennél a producer kinek adnád Helen szerepét és ki lenne a rendező? :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.08.17. 11:35:53

Naná, hogy én játszanám magam. :-))) Max. a húszéves énemet kellene játszani vki másnak...vkinek, aki tényleg húsznak néz ki...:-)))
süti beállítások módosítása