Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Do you sprechen magyar?

2010.05.29. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008 április 28

Állásinterjú. Angolul. Nekem, aki kitűnően beszél magyarul, és jól kommunikál bajor tájszólásban (is) németül éppen testhez álló feladat...
Mivel a hirdetésben alapfokú angol nyelvtudást kértek, gondoltam, nekiveselkedem. Végül is az a 100 szó, amit tudok angolul, már felér egy alapfokkal...
Aztán felhívtak, és kérdezték, hogy vállalom-e angolul a beszélgetést. Hogyne, hogyne, én nagyon bevállalós típus vagyok, és az alapfok mégis csak alapfok, tehát nem faggathatnak az afrikai éhezők ENSZ-támogatásáról...
Időközben háttérinfókat gyűjtöttem, miszerint egy Julien nevű, vérbeli francia fiatalember fog górcső alá venni. Jelentem: franciázásban is isteni vagyok...:-))
Készítettem magamat rendesen.  Na persze nem franciából, hanem angolból. Ilyeneket, mint pl. mivel foglalkozom jelenleg, miért akarok munkát váltani (természetesen kihagyva azt az apró részletet, hogy azért, mert zaklat a főnököm...)
És a nagy nap reggelén úgy álltam otthon a tükör előtt, mint aki modellfotózásra indul...Hullámos, vállra hulló tincsek, csinos kiskosztüm, bájos smink az őziketekintetért...és kemény 100 db angol szó, amit szabadon variálhatok, amennyiben dekódolom a beszélgetőpartner kérdését...
Már a portán kezdődtek a megpróbáltatások. Emberünk kitöltött egy cetlit, rajta az adataimmal, aztán kezembe nyomta és kért, hogy csíptessem fel a belépőkártyát. Első reakcióm: konkrétan hova? A kosztümön gallérjára vagy az aljára?...Majd megegyeztem vele, hogy kártya nélkül is veszélyes vagyok, ha valaki érdeklődik, előkapom a kis cetlit...jót mosolygott és utamra engedett...
Kicsit gyalogolnom kellett, de szépen sütött a nap, és a napszemüvegen keresztül nem is zavart a fényt. Hullámos tincseim lebegtek a kellemes szellőben (hűha, mily irodalmias voltam, azta :-)) ), és egy kamionos majdnem elcsapott...biztos azt hitte lidércet lát, és Heidi Klum pózol itt a Tafft reklámból...
Beléptem az épületbe. A recepción nem volt senki, innentől kezdve gyakorlatilag inprovizáltam. Valami tizedik érzékem felfedezte a sarokba állított tükröt, persze vetettem még egy utolsó pillantást fegyvernek látszó önmagamra, mielőtt kioldanám a ravaszt...
Végre felfedezett a recepciós hölgy, és mivel kérdezni nem sokat kérdezett, bemutatkoztam magamtól, és mondtam, mi járatban vagyok errefelé. Ő egy megszeppent óvodás szófukarságával vezetett a tárgyalóba, ahol helyet foglaltam, és vártam a franciát...akit képzeletben már le is festettem: magas, sportos, öltönyös fickó, 30-35 között...
Hihetetlen, de amíg várakoztam, a legnagyobb ostobaságok jutottak eszembe. A tárgyaló egyik fala csupa ablakból állt, amik egy irodarészlegre nyílottak, és akik ott ültek, farkasszemet nézhettek velem. Persze nekem, mint a gyakorlott interjúalanynak az volt az első gondolata, milyen tuti kis peep show-t lehetne itt rendezni, csak valaki húzkodja szorgalmasan a reluxát...
És ekkor betoppant a fiatalember. Inges-farmeres, vaságyastul 40 kg, "homlokon csókolhatom" méretben, és a legdurvább: akár fiamnak is szólíthattam volna...
Lehet lapozgatott a belügyes mappámban, mert minden kérdés előtt mondta, hogy ő most kérdezni fog...
Az elején elég tűrhetően dobálóztam a kemény 100 szavammal, aztán érdeklődött valami iránt, amiből pont a lényeges szó jelentését nem ismertem, ezért kértem, mondja el még egyszer. Hát elmondta. Lassabban. Ám Helen azt a nyavadt kifejezést még mindig nem értette. Egye fene, ha lúd, legyen kövér, nekirugaszkodtam ismét. Megkértem, fejezzi ki magát más szavakkal. Kedvesen mosolygott, és megtette. Valamicskét javult a helyzet, de szívesen igénybe vettem volna egy szótárprogram segítségét is...Aztán szokásomhoz hűen, ha már látom, hogy veszőben a szerencsém, a jó, öreg poénládámhoz nyúlok, és próbálok mosolyogni magamon...szóval azt mondtam: igaz nem szőke a hajam, ám most aszerint válaszolok, ahogy én gondolom, hogy te mit értettél a kérdéseden...és a francia nevetett...
Mikor már azt hittem, ennél óriásibb baromságot nem tudok összehozni, megcáfoltam önmagamat. Csekély 100 szavas ismerettáramból kikövetkeztettem, hogy a francia arra kíváncsi, mit teszek, ha nagyon mérges az ügyfél. És én azt feleltem, mosolygok. Reakciójából ítélve, a mosoly szót vagy nem találtam el, vagy rosszul ejtettem ki, így visszakérdezett. (Nocsak, nocsak, van olyan is, hogy engem nem értenek.:-)) ) És Helen mit tett? Ujjacskáit ajkaihoz emelte, és ábrázolta a mosolyt...és ismét nevetésre ösztönöztem őt...
(Ha a közeljövőben találkoznátok a Youtube-on olyan jelenettel, ahol egy csíkos inges srác nevet egy olivazöld kosztümbe bújt nőn, akkor jussak eszetekbe...)
És elérkeztünk a végkifejlethez. A francia felvilágosított, hogy amennyiben kiválasztásra kerülök, lesz még egy forduló, amin már valami nagyfőnök is jelen lesz...nos: szerintem én oda már nem kapok jegyet, vagy ha mégis, akkor csupán azért, hogy a nagyfőnöknek is legyen jó napja...
Kabaréra sikeredett előadásom volt. Viszont a fiatalember egészen a kijáratig kísért. Gondolom azért, nehogy véletlenül betévedjek egy kevésbé humoros fejes szobájába, aki cseppet sem vevő a 100 szavas megtévesztési kísérletemre...

A hazafelé vezető úton teljes hangerőre nyomtam Allanis Morissette Ironic-ját, és könnyesre nevettem a szememet...magamom...

Have a nice day!

14 komment

Címkék: állásinterjú szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr98445177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maci 2008.04.28. 11:49:52

En majd csak akkor fogok nevetni, mikor felhivnak, hogy mikor tudnal kezdeni:-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.28. 13:30:55

Szia Maci!:-) El is felejtettem írni, hogy kérdezte ezt is. Vagy legalábbis amit én kiértettem abból, amit kérdezett, az erre utalt...:-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.28. 18:27:35

Szia Lófő! A fantasztikus megvan.:-) Minden értelemben...:-). A többit lefordíthatnád...Please!:-))

Lófő (törölt) 2008.04.28. 19:19:39

Az élet fantastique!
Egyszer én is voltam egy ilyen interjún,már rég új állást találtam,mikor telefonáltak,hogy tudnék-e kezdeni.

electric monk 2008.04.29. 15:51:58

off
Furcsa hiányérzetem van. Valaki változtatott a mátrixon? :p
/off

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.29. 20:40:05

Szia Monk! Hű, ezt nem értem. Milyen hiányérzeted van?

electric monk 2008.04.29. 22:50:24

Látomásaim voltak egy göndör hajú lányról, aki egy szobor mellett állt... Már nem is emlékszem pontosan, mintha itt lett volna, aztán eltűnt...
Zavar támadt a tér-idő kontinuumban. Lehet, hogy itt járt Neo, vagy Morpheus?
Emlékek fakulnak, posztok tűnnek el a semmiben, nem csoda, Trini... izé... Helen, ha nem érted, hogy miről beszélek.
Valaki szórakozik a Mátrixszal. Smith ügynök? :))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.30. 09:13:29

Szia Monk! Do you sprechen magyar???:-))))) Én nem érteni....:-))))

electric monk 2008.04.30. 22:42:09

Az Öreg a botjával próbálta kipiszkálni a pénzjegykiadó automata roncsai közül a Geek szemüvegét.
A fiú felröhögött:
- A Mátrixból nem lehet csak úgy eltüntetni dolgokat!
- Az őzike tekintetű lányok belül mindig szomorúak, pedig nincsenek egyedül - morogta az Öreg és a bot másik végével próbálkozott, nem sok sikerrel. A Geek nagy lendülettel folytatta:
- Ez olyan mint a csillagok. Tudja, mint a Nap. A Nap sem fog eltűnni, szétsugározza magát a világegyetembe és egy távoli bolygón akkor is látják majd, ha már rég kihunyt.
- Minden városban van szobor. Vagy legalább egy emlékmű - mondta az Öreg, és apró mosollyal a szája szélén a fiúra hunyorgott.
- Öreg, maga nem figyel! Ha valahol eltárol valamilyen információt és mások számára is elérhetővé akarja tenni, akkor rámutat egy linkkel, igaz? De később a linket hiába törli, az adat attól még elérhető marad!
- Falu végén bádogisten, több ötletem mára nincsen - szavalta az Öreg és botját a hamuba dobta.
- Just married! Pasimmal, vagy nélküle! - integetett strandkorlátkék trabantjából az őzike tekintetű lány:
- Máskor kevesebb TNT-t használjanak.
A műanyag kasztni alatt felbőgött a kétezer köbcentis BMW motor és a Michelin gumik füstölgő csíkot hagytak az aszfalton. Az Öreg és a Geek egy darabig bámultak a semmibe, majd halkan hozzákezdtek lófejből halászlét főzni.
C'est la vie.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.05.01. 09:39:25

Szia Monk! Ez olyan volt mint a Kisherceg 21. századi változata....:-))...de nagyon jó.
Az Öreg, a Geek, és az Őziketekintetű Lány.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2009.12.10. 10:48:25

jó írás, gondolom azóta sem hívtak :-)

electric monk 2010.05.30. 23:24:16

Ha beütöm a böngészőbe az sz-betűt, még mindig a szopizmus.blog.hu-t ajánlja fel elsőnek, pedig hol van az már...

Egy ideje furcsa késztetést érzek, hogy meg kellene már nézni, mi folyik itt mostanában. (egy bizonyos fehér folyadékon kívül, természetesen :)
A régi hozzászólásokat olvasva páran biztosan feltették magukban a kérdést: ki ez a hülye? (megérzem ám az ilyesmit!)
Ezért most meg fogom magyarázni.

Ezt a posztot annak idején megelőzte egy másik, amit Helen utólag törölt. Nem a poszt volt érdekes, hanem a fényképek, amiken az arca is látható volt. (Nem ám véletlenül, direkt!) Ráfaragott, mert Monk a bejegyzést még a törlés előtt elolvasta.

Ha a szerző utólag letilt valamit, a szöveg nem lesz olvasható, de a beillesztett képek továbbra is elérhetőek maradnak, mert a böngésző megőrzi a rájuk mutató linkeket. A poénkodás azon folyt, hogy a törölt poszt képeit simán meg tudtam nézni. Nem akartam ezt világgá kürtölni, féltem, hogy visszaélnek vele. Célozgatás helyett csak annyit kellet volna írnom, hogy fizikailag törölje a képeket, vagy tegye át másik könyvtárba - hülye voltam. (Egyébként ez sem segít mindig, mert ha a gugli, vagy valamelyik keresőrobot már cache-elte, akkor azt a Jóisten se törli többé soha.)

A böngészők alapbeállításban általában 1-2 hónapig őrzik meg az előzményeket, kicsi a valószínűsége, hogy a képeket ezzel a módszerrel bárki újra megnézhetné. Sajnos nekem sincsenek meg a linkek, pedig MEKKORA LENNE MÁR, ha betenném ide az Őzikeszemű Lányt! :))) (nyugi, ennyire nem lennék aljas, csak egy pillanatra eljátszadoztam a gondolattal :Đ:P:)

Az érdeklődőknek annyit tennék még hozzá, (az utóbbi ténykedését tekintve ez bizonyára meglepő) Helen ruhában volt!
süti beállítások módosítása