Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szent Péter virágcsokra

2010.05.28. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009 január 26

Mikszáth után szabadon a mi bejárati ajtónk előtt esernyő helyett egy virágcsokor pihent kedélyesen...

Persze agyam egyből Sherlock Holmes-t kezdett játszani. Bárki is volt a "tettes", ki kellett cseleznie a kintről (és amúgy bentről sem egyszerűen) nem nyitható kaput, majd a bezárt főbejárati ajtót...

...naná, hogy Szent Péterre terelődött a gyanú...

Hívtam Marcsi nénit. Nem, ő nem volt.

Átmentem a szemközti szomszédhoz, nem látott vagy hallott-e különleges dolgokat innen a portánk felől. Nem.

Leszállt az est, és én komolyan parázni kezdtem. Először is azon, hogy szenilis vagyok, és valójában durvára be sem zártam a bezárnivalókat, mikor a távozás mezejére léptem délután...

...aztán meg azon, hogy valamelyik sötét helyiségből maga Baltás Gyilkos köszönt rám, bal kezében szerszáma, jobb kezében véres lábszár...

Amúgy a csokor csodaszép. "Millió, millió, millió rózsaszál, vérvörös takaró tavaszi út porán
Millió, millió, millió rózsaszál, gyönyörűbb üzenet sohasem lesz talán..."
 

...és feladója ismeretlen...

 

9 komment

Címkék: virágcsokor szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr42903631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Higany 2009.01.28. 17:07:10

Újabb titkos imádó, mi ezen a meglepő? ;)

electric monk 2009.01.28. 18:03:10

Lehet, hogy a futár eltévesztette a címet és most családi dráma zajlik valahol:

-Óh, Gizike, csókolom a kis kezét, megkapta a csokrot amit küldtem?
-Milyen csokrot, te barom!

electric monk 2009.01.28. 18:07:39

a :) lemaradt!

A virágcsokornál azért durvább dolog is történhetett volna. Gondolj bele, ha becsengetne a futár egy komplett tehéncsordával, pásztorral, pulikutyával, hogy itt tessék aláírni! :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.01.28. 20:14:19

Ja-ja, titkos imádó. Legutóbb a gázóraleolvasó bácsi is ilyen módon próbált bejutni hozzánk...:-):-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.01.28. 20:17:49

nana, csak lassan az ilyen kijelentésekkel, hogy tehéncsorda, pulikutya:-)))...egyik ismerősöm ajtaja elé egyszer disznógyomrot tettek ismeretlen idióták...szóval sose lehet tudni, mi vár az ajtó előtt...:-)

electric monk 2009.01.29. 22:01:56

No, engem az a rész érdekelne, amikor kiderült, hogy az az izé ott az ajtó előtt disznógyomor! Egy sima földi halandónak hiába mutogatnak különböző állati alkatrészeket, meg nem mondja, hogy milyen állatból szerelték ki! :)


Virágcsokrot hoz a gázóra-leolvasó? :o

electric monk 2009.02.15. 16:50:36

Vicces munkatársak ökörködése? Ej, pedig de vártam egy kis maffia leszámolós sztorit. :)

Remélem, nem baj, hogy két hét múlva reagálok? Olyan kevés mostanában az új poszt, hogy gyakrabban nem is érdemes benézni. :P
Jó, tudom, "infulenza" :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.05.28. 14:41:43

Helen, lehetne már valami friss poszt is....
süti beállítások módosítása